[BC3] ik zoek mobo voor TB 1.33 Ghz 266Mhz

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
ik hoot allemaal verhalen over die a7a266 van asus maar is dat nou een goed moederbord of niet. ik wil wel ddr geheugen en het liefst ook nog sdr geheugen

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
kan iemand helpen

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• tita_tovenaar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08 16:42
[|:( leesfoutje ]

Soms weet ik het ook niet meer.........

• BC3 Victim
ik hoor nu dat je sdr en ddr niet tegelijk kan gebruiken dus zoek ik een ander moederbord natuurlijk wel een goeie hoft niet perse van asus te zijn

• BC3 Victim
UFTS

Verwijderd

A.U.B.!!!!!!

[topic=172544]

UTFS

/me wordt hier zoooo moe van...

• BC3 Victim
Op dinsdag 08 mei 2001 23:22 schreef RenevdVeen het volgende:
A.U.B.!!!!!!

[topic=172544]

UTFS

* BC3 Victim wordt hier zoooo moe van...
Lees deze topic ff dan heb je je antwoord :7

[topic=175453]

Verwijderd

Jezus waar maken jullie je nou weer druk om. Als een topic je niet aanstaat open hem dan niet, het onderwerp is toch duidelijk genoeg of niet soms???

En zowieso komen er zovaak moederborden uit dat je zowieso elke dag een nieuw topic kan openen, en wat interesseert jullie het nou hoe groot die database wordt, hij is er toch om groot te worden ???

Er zijn een paar trieste figuren hier :r :r :r

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

tadaaaaa. :)
Pagina: 1