[BC3] Mobo blijft stoom op staan ? en numlock blijft aan

Pagina: 1
Acties:

• Padje
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-05-2025
Ik heb net een Elite K7vza in elkaar gebouwd

Maar als ik hem afsluit in windows PC gaat uit monitor ook en dan blijft mijn numlock fel branden terwijl alles uitstaat is dit een instelling in de bios of zo iets.

Of heeft dit te maken met de power on via het toetsenboard ? want met de power knop op mijn toetsenboard gaat ie niet mee aan :-(

Verwijderd

Hmmz, daar heb ik nou ook last van...:(
Ik weet zelf ook nog niet hoe dat komt:?, ik had er eerst nog niet last van, toen ik wat heb zitten overklokken dee hij dat volges mij...

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Maar ik weet het lekker wel en dat zal ik jullie is ff vertellen.

Had namelijk zelf ook zo''n MoBo en als je nu op Ctrl + F12 drukt dan gaat je pc''tje weer aan. Mocht je het errug irritant vinden dan kun je deze uitzetten in je bios

Enne suc6 met dat mobo -->> had er niet al te beste ervaringen mee en heb nu een KinetiZ K7B die verrekte goed en stabiel loopt (800@1000) En weinig kost *D

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Padje
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-05-2025
Op woensdag 09 mei 2001 02:00 schreef Reind het volgende:
Enne suc6 met dat mobo -->> had er niet al te beste ervaringen mee en heb nu een KinetiZ K7B die verrekte goed en stabiel loopt (800@1000) En weinig kost *D
O hij staat nu ook op de AMD lijst van recomended mobo''s dus dat zal wel goed zitten heb namelijk de laatste revisie.
er zit zelf een sticker op de doos van tom''s hardwareguide dat het een zeer goed moederboard is.

Tot nu toe geen probleem mee gehad :)

Maar bedankt :)
weet je toevallig ook waar het zit in de bios en hoe het heet ?.
Vast bedankt, Pieter

• BC3 Victim
Haal em dan uit de sauna>:)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Misschien moet je de wat kolen uit de kolenkit halen en de ketel wat opstoken?

• BC3 Victim
Heedt idd te maken met het power-on-via-keyboard..

Pagina: 1