Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L
Verwijderd
Ik zou voor de 1200 gaan. Hoewel je meer hebt aan extra geheugen dan aan meer processorkracht. Echter 128mb is nog steeds ruim voldoende enne prijsjes daarvan dalen toch ook nog steeds...Ben je niet jarig binnnenkort
Gewoon voor die AMD 1200 gaan en dan toch nog stout doen en dan 256MB er bij kopen. 
Ik heb ook een AMD 1200 zie je en een hoop geheugen
werkt perfect
Ik heb ook een AMD 1200 zie je en een hoop geheugen
Da''s makkelijk: hoe meer ram hoe beter. Je komt voorlopig echt niet in situaties terecht waar 1GHz te weinig is, maar 128MB is echt drie maal niks. Met de juiste registry tweaks kan je W2K nog beter van het geheugen gebruik laten maken waardoor alles nog meer resonsive wordt, en voor die tweaks is veel RAM een vereiste.
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Verwijderd
Ga voor 256MB en voor een 1Ghz Thunderbird(probeer een AXIA core te bemachtigen) en klok deze over op 1.2 of als het mee zit 1.33Ghz.*D
Verwijderd
Ja die vraag had ik ook.. alleen dan wat anders 
Ik zit nog te twijfelen tussen 1,0 of 1,2Ghz, want die 1,0 Ghz (200Mhz) kun je dan met goed geheugen zo op 133Mhz FSB laten lopen en dan heb je een 1,33Ghz TB...
maar ik zat te denken.. hoe doe je dat dan met een 1,2Ghz (200Mhz):? Ik bedoel als je die op 133Mhz FSB laat lopen zit je meteen op 1,596Ghz
en als je ''m dus lager wil laten lopen maar wel je geheugen optimaal wil benutten moet je de fsb op min. 133Mhz zetten en de multiplier de-klokken 
wat is dan een betere optie
ik bedoel.. die 1,0Ghz lijkt me makkelijker overklokken (alleen FSB omhoog), maar een 1,2Ghz lijkt me wel verder te komen (in Ghz) ofnie
Ik zit nog te twijfelen tussen 1,0 of 1,2Ghz, want die 1,0 Ghz (200Mhz) kun je dan met goed geheugen zo op 133Mhz FSB laten lopen en dan heb je een 1,33Ghz TB...
maar ik zat te denken.. hoe doe je dat dan met een 1,2Ghz (200Mhz):? Ik bedoel als je die op 133Mhz FSB laat lopen zit je meteen op 1,596Ghz
wat is dan een betere optie
Pagina: 1