Ik had een P300celeron maar installeerde een p3-500 en nu ik kom windows niet meer in. (tijdens het opstarten kapt hij mee, de cad(elete) werkt wel). Toen ik maar windows opnieuw wilde installeren ging het wel heeeeeeel erg traag. Trouwens heb ik mijn mobo met een manufacterorsbios geupgrade en pakt hij wel de bus en multi maar geeft wel "onknown 500 mhz". Ik heb een bx-2.
loopt een celeron niet op een hoger voltage dan een pIII? check dat ff, want dat kan best es de oorzaak van je probleem zijn
AMD Phenom II X2 555@ X4 B55, 4GB DDR3-1333 OCZ Gold, MSI 870A-G54, Radeon HD 7770 512 MB
Heb je een Intel mobo? Dan moet je wellicht nog de CPU configureren door op je mobo een jumper om te zetten, dan kun je selecteren welke cpu je erin hebt. Daarna moet je de jumper weer omgooien en de normale BIOS setup doen.
Niet om de voltages aan te passen, maar mischien wel een om in de cpu-setup te komen. Vandaar dat ik ook vroeg of hij een Intel plank heeft
Ik heb een (ah oh, daar komt het) Pcchips bx boardje... eaglemax... uhm, wat kan ik er verder nog over kwijt?
PCchips????????
zeg dat dan eerder!
Daar heb ik er ook al een paar van weggegooid! Het zijn niet de beste plankjes maar misschien kun je eens kijken op hun site voor een andere biosupdate? (de nieuwste is niet altijd het beste hoor)
zeg dat dan eerder!
Daar heb ik er ook al een paar van weggegooid! Het zijn niet de beste plankjes maar misschien kun je eens kijken op hun site voor een andere biosupdate? (de nieuwste is niet altijd het beste hoor)
Pagina: 1