Toon posts:

[BC3] Even een vraagje

Pagina: 1
Acties:
  • 159 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Ik heb even een vraag, ik zat net lekker te surfen, en m''n scherm werd ineens zwart, echt zwaar kut, volgens mij is m''n moederbord doorgebrand ofzo.

Maar nu dus de vraag, om te testen had ik m''n geheugen eruit gehaald, nu hoord het moederbord te gaan piepen, dat deed het dus niet. Ligt dit dit nu aan het moederbord of de processor? Ik hoop het eerste want ik heb echt geen zin om een nieuwe processor te gaan lopen kopen.

Ohja, nog iets. Ik dacht in eerste instantie dat m''n voeding het begeven had, want m''n cdrom spelers gingen niet meer open, maar nadat ik de ide-kabel eruit had getrokken ging ie gewoon open.

Maar alvast bedankt in iedergeval.

- Ted

Verwijderd

Duidelijk onderwerp ook |:(

Veel info ook..

Okay een korte les, probleem zoeken..

Als de voeding stuk is gaat helemaal niks aan en heb je meestal wel een aangebrande geur in je kamer..

Zoveel mogelijk componenten eruit trekken.

NICs, SNDBLASTER, MODEM. Alleen video, 1 reepje mem en CPU laten zitte. Ook IDE en FDD eraf.

Nu kijken wat hij doet...

Verwijderd

Topicstarter
Wat moet ik er nog meer voor info bijzetten dan?

Verwijderd

Topicstarter
Nou ik denk dat het mijn moederbord wel is, want als ik hem nu aanzet maakt dat ding allemaal enge geluiden.
Ook als de pc uitstaat maakt het moederbord een soort knetterend geluid, alsof er iets aanbrand ofzo, echt vaag.

En renevdveen, waarom zo''n belachelijke reactie, njah, lekkere duidelijke subject, njah ik ben tof, njahahahahaha.
Wat ben jij triest zeg. Echt zoiemand die denkt dat ie slim is.

Verwijderd

#1 We hebben niet voor niets een SUBJECT hier. Ook wel onderwerp, dat het een vraag is weten we allemaal wel.

#2 Ik probeerde je te helpen, wat ik vanaf nu dus niet meer doe.

#3 Weet niet alles maar wel veel..

Wat ben jij triest zeg.
Met dit soort reactie''s ga je veel hulp krijgen. Niet terecht overigens aangezien jij fout zat en niet ik..

• MP83
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 31-01 18:11
Op dinsdag 08 mei 2001 17:07 schreef Soepboer het volgende:
Nou ik denk dat het mijn moederbord wel is, want als ik hem nu aanzet maakt dat ding allemaal enge geluiden.
Ook als de pc uitstaat maakt het moederbord een soort knetterend geluid, alsof er iets aanbrand ofzo, echt vaag.

En renevdveen, waarom zo''n belachelijke reactie, njah, lekkere duidelijke subject, njah ik ben tof, njahahahahaha.
JIJ stelt hier de vraag, als je dan eerst eens begint met een duidelijk subject...da scheelt al een hoop. Daarna ga je renevdveen uit zitten kafferen wat helemaal nergens op slaat, hij wil je helpen maar zo dus niet meer. Je krijgt zo niet veel antwoord op je vraag denk ik...

BTW, ik denk zelf dat je MB brak is...ff mee terug als het binnen de garantie is of anders ff omswitchen met een andere pc om het zeker te weten.

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

heee. het initiatief moet van jou kant komen.. niet de onze :(. Met deze quote mag je blij zijn dat je er zo makkelijk vanaf komt.
Pagina: 1