OK mensen, ik heb iets leuks(Not!), ik weet er zijn al aardig wat topics over de kt133, maar dit probleem heb ik nog niet gezien.
Ik heb dus een via kt133 met onboard sound, nu is het sindskort zo, dat als ik wat doe (voornamelijk ook op internet) met geluid, dat er na een tijdje uit mijn boxen een ongelooflijk hard gekners en piepen uitkomen, vervolgens restart mijn systeem en doet alles het weer ( ook het geluid in windows).. Het enige wat ik kan verzinnen is dat het onboard sound systeem mol is, maar das toch raar.. hier onder wat specs
Mobotje is nog geen jaar oud.
Biostar M7VKA
Memory 384
Geforce 2 mx
1 Ghz Athlon
Mobo is niet aan geknutseld en proc is niet overclocked.de geforce is wel geclocked.
Wie Oh wie heeft het verlossende antwoord
en daar valt niet onder : koop een geluidskaart en schakel onboard in bios uit
( dies te makkelijk )
Ik heb dus een via kt133 met onboard sound, nu is het sindskort zo, dat als ik wat doe (voornamelijk ook op internet) met geluid, dat er na een tijdje uit mijn boxen een ongelooflijk hard gekners en piepen uitkomen, vervolgens restart mijn systeem en doet alles het weer ( ook het geluid in windows).. Het enige wat ik kan verzinnen is dat het onboard sound systeem mol is, maar das toch raar.. hier onder wat specs
Mobotje is nog geen jaar oud.
Biostar M7VKA
Memory 384
Geforce 2 mx
1 Ghz Athlon
Mobo is niet aan geknutseld en proc is niet overclocked.de geforce is wel geclocked.
Wie Oh wie heeft het verlossende antwoord
en daar valt niet onder : koop een geluidskaart en schakel onboard in bios uit