[BC3] Athlon 750 = 75 graden ??

Pagina: 1
Acties:

• CrimsonRider
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-08 22:10
Ik gebruik voor thuis een normale, niet overgeklokte Athlon 750. De slot versie, niet de socket A. Met de standaard vastgesloten koeler.

Ik heb dat systeem al aardig wat maanden. Maar, gister opeens, terwijl ik dat ding niet eens zwaar aan het belasten was, knalde mijn moederbord de reset er overheen. Na circa 3 uur Fallout 2 spelen bleek de CPU opeens 75 graden warm te zijn ? What gives ? Dit is toch geen normale temp voor een Athlon ?

Code, justify, code - Pitr Dubovich

Verwijderd

Het is wel erg heet jah.

- Heb je goede airflow in de kast?
- Heb je koelprut tussen je CPU en je heatsink?

• CrimsonRider
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-08 22:10
Koelzoei, geen idee, ik heb die Athlon standaard uit de box gepakt en d''r in geprikt. Tenzij AMD op hun standaard Slot CPU''s thermal paste plakt, niet dus. De standaard AMD koeler zit erop.

Airflow, ja die is gewoon in orde. Nooit last mee gehad. Wat is eigenlijk een normale temp voor een Athlon 750 ?

Code, justify, code - Pitr Dubovich

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Een vriend van mij heeft een AMD athlon 1ghz. Die haalt temperaturen van zeker wel 85 graden, en dat is dus niet echt ok. Er zit een gare Golden Orb op, is dit het probleem?:'(

Wat raden jullie hem aan?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen