De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
erg kleine kans dat ''t je luktOp maandag 07 mei 2001 23:43 schreef BadMotHa het volgende:
krijg je die proc echt niet hoger?
Verwijderd
draait op 1360Mhz zonder probs,
temp zit nu...op 46c
koel man, daar zat m''n vorige P3 733@770 ook op..
maakt trouwens een teringherrie die SuperOrb, wel ff wenne!!!
Ben ik de enige die zo denkt of ben ik verwend omdat mijn cellies wel 50% overklokken?
Je bent idd verwend..Op woensdag 09 mei 2001 14:34 schreef RubZie het volgende:
ik eis toch wel dat ie rond de 1,5 uitkomt (wil ik best een goeie koeler voor kopen trouwens, evt waterkoeling, als ie maar over de 1,5GHz gaat)...
Ben ik de enige die zo denkt of ben ik verwend omdat mijn cellies wel 50% overklokken?
Je kan natuurlijk nooit eisen dat een processor een bepaald aantal Mhz over te klokken is.. Ze worden verkocht op een bepaalde kloksnelheid en dat is het enige dat ze je zullen garanderen..
Ik las pas ergens een topic over het moe worden van mensen die zeurden als hun TB 1000 "maar" op 1100 liep.. Kan ik me heel goed voorstellen, je hebt een 1000 Mhz processor gekocht, niet zeuren!
Ik heb de AXIA 1.2 (100) en heb deze nu op 1.33 (133) draaien. Werkt ook nog op 1466, maar dan wel instabiel; Windows start op... Explorer error... Okee verderwerken... Blue Screen... jammer dan maar op 1.33 toch???
morgen ff zien hoever ie kan
Op woensdag 09 mei 2001 14:35 schreef RenevdVeen het volgende:
1500+...
Ja eh ik weet ook wel dat je dat niet kan eisen enzo, maar ik verwacht dat wel. van 1,2 naar 1,5 of daaromkheen is echt niet veel voor een proc die in een gesloten kast met standaard koeling moet kunnen draaien als de kamertemp. 30 graden is hoor. Ik ben niet dom ofzo, snap overklokken wel een beetje. Ik laat het jullie wel weten hoever ik hem krijg... (koop GVD niet voor niets Crucial ramOp woensdag 09 mei 2001 14:41 schreef TripleM het volgende:
[..]
Je bent idd verwend..Nee maar effe serieus:
Je kan natuurlijk nooit eisen dat een processor een bepaald aantal Mhz over te klokken is.. Ze worden verkocht op een bepaalde kloksnelheid en dat is het enige dat ze je zullen garanderen..
Ik las pas ergens een topic over het moe worden van mensen die zeurden als hun TB 1000 "maar" op 1100 liep.. Kan ik me heel goed voorstellen, je hebt een 1000 Mhz processor gekocht, niet zeuren!
Ah ok daar heb ik wel wat aan, wat voor koeling heb je erop en wat voor RAM op welk mobo? Dan kan ik er wat van lerenOp woensdag 09 mei 2001 14:52 schreef Roman het volgende:
Precies.. niet zeuren....
Ik heb de AXIA 1.2 (100) en heb deze nu op 1.33 (133) draaien. Werkt ook nog op 1466, maar dan wel instabiel; Windows start op... Explorer error... Okee verderwerken... Blue Screen... jammer dan maar op 1.33 toch???
Verwijderd
Nee? Je hebt je fsb toch op 133 gezet?Op woensdag 09 mei 2001 15:39 schreef Roman het volgende:
Als koeling heb ik een superorb en geheugen is verschillend. Wel 133 Mhz, maar ik heb niet de FSB overklokt.