Ik heb verdomme een lege bios chip!
Maare al geprobeerd te flashen met abit mobo en dat werkt allemaal niet!
Ik wil gewoon ff een bios erop pleuren, hoemoet dat nu??
Hoe werkt dat trucje met pci videokaart? of ISA???
Of heeft iemand hier een oude a-open ax6b liggen????
Maare al geprobeerd te flashen met abit mobo en dat werkt allemaal niet!
Ik wil gewoon ff een bios erop pleuren, hoemoet dat nu??
Hoe werkt dat trucje met pci videokaart? of ISA???
Of heeft iemand hier een oude a-open ax6b liggen????
Inderdaad eerst de truc proberen met de auto-flashing bootdisk. PCI of ISA videokaartje is uitproberen. In het verleden heb ik het wel eens ''blind'' als met PCI dan wel ISA kaart gedaan. Als dat niet werkt is het opzoek gaan naar iemand met een gelijk bord en de hot-swap truc doen of Aopen contacteren en zien wat je daar gedaan krijgt.
suc6
suc6
Asrock Z77 Extreme6, Intel i7-3770K, Corsair H100i, 32 GB DDR-3, 256 GB Samsung SSD + 2 x 3TB SATA, GeForce GTX 660 Ti, Onboard NIC and sound, SyncMaster 24"&22" Wide, Samsung DVD fikkertje, Corsair 500R
Ik heb gister de truc geprobeerd met een ISA videoplankie met 512kb haha
Maare dat werkte niet verdomme!
Ikzit zonder computerplease HELP ME!!!
[Config]Arme hij >:)[/Config]
Maare dat werkte niet verdomme!
Ikzit zonder computerplease HELP ME!!!
[Config]Arme hij >:)[/Config]
Een bios gaat niet zomaar ''op'' hoor. Je kunt zo''n chip zeker enkele duizenden keren beschrijven en probeer dat maar eens te halen met flashen.
Het bios van nieuwere borden is 265kB.
Ik wil je wel helpen, heb zelf zo''n c''t flasher gebouwd, mail of ICQ maar even.
Het bios van nieuwere borden is 265kB.
Ik wil je wel helpen, heb zelf zo''n c''t flasher gebouwd, mail of ICQ maar even.
en in mijn oude topic (wat opgelost is) staat ook een heleboel info, met links naar subthreads.
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/163877/
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/163877/
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Thnx thnx thnx ik zal ff kijken in die berg info 
Die truck met ISA plank werkt dus NIET...geen beeld en geen floppy read (staat wel autoexec.bat op met auto flash ding)
Die truck met ISA plank werkt dus NIET...geen beeld en geen floppy read (staat wel autoexec.bat op met auto flash ding)
Pagina: 1