[BC3] Jetway en 256 geheugen@#@

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Een vriend van mij heeft een Jetway mobo waar 256MB OEM(133mhz) geheugen opzit..Hij wilt de geheugen allemaal wat sneller draaien op zijn PIII 800mhz en ziet met Sandra een score van 150/155..(wahahahaa:))
hij wilt die geheugen sneller maken in de bios ervan (award) maar hij zet alles op Turbo en Cas2 en Sandra zegt dan heel blij: 151/156.

Maar andere dingen zoals: Fast CPU command decode=enabled
Enhance chip performance=enabled
Force 4-way interleave=enabled
Enable dram 4k page mode=enabled, heeft hij niet!!!,

Heeft hij nog andere mogelijkheden want veder weet ik het ook niet, ik probeer hem een asus of abit mobo aan te smeren maar hij wilt niet luisteren|:(

Of zal het wat(nadruk op wat) beter lopen als hij geheugen had van Kingston of Dane-elec.ipv OEM?
Als jullie wat meningen kunnen zeggen, zal ik het aan hem laten zien en misschien dringt het dan pas door??

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Aikon
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Dit is de reden dat ik de Asus A7V266 ga kopen als ''ie uit is. Mijn Jetway (zie sig) werkt op zich goed, maar ben er toch niet tevreden mee. Dan toch maar liever voor een echt moederbord :)

• smvs
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
probeer eens een nieuw bios.
jetway heeft recentelijk een heleboel nieuwe biossen uitgebracht.
zie www.jetway.com.tw

Verwijderd

Donder dat stomme Sandra toch op de vuilnishoop is gewoon een k programma.

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
ik vind sandra wel een redelijke programma

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen