[BC3] FSB te hoog?

Pagina: 1
Acties:

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp - Zendure 2400AC+ 16kWh

Topicstarter
Hoi,

Ik kan nu met een fsb proggie mijn fsb op 113 zetten zodat mijn duron 700 volgens Sisoft Sandra een duron 791 met PR 1052 is.

Mijn cpu word wel idle al 60 graden, is dat te doen? Als mijn A7V133 mobo sensor 65 graden aangeeft is dat dan nog veilig ?

O ja, mijn kast is supergeisoleerd tegen geluid vanwege audiotests dus daarom wordt ie ook zo warm.

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
als de temp idle al 60C is, dan kan ie wel s heel warm worden als je een beetje flinke game ofzo gaat draaien

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Tupolev
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 00:19
Op maandag 07 mei 2001 18:13 schreef FerryHeibrink het volgende:
O ja, mijn kast is supergeisoleerd tegen geluid vanwege audiotests dus daarom wordt ie ook zo warm.
Heb je wel nog een outake fan? Als je alles geisoleerd hebt dan kom je natuurlijk in de problemen.

Engineering

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp - Zendure 2400AC+ 16kWh

Topicstarter
Heb geen outtake, wel intake maar weet niet of hij goed genoeg werkt.

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
AMD processoren kunnen (volgens AMD) 95 graden hebben, alleen dat raad ik je niet aan.
Verder is het verstandiger je CPU te oc doormiddel van streepjes op je CPU, aangezien je je hele systeem oc als je het via de FSB doet in de bios.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen