Toon posts:

[BC3] Zojuist voor het eerst streeojes gezet (L1), maar.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet dus niet 100% zeker of er niet heel toevallig ernes een klein stukkje grafiet tussen is gekomen waar het niet mag(ik denk haast van niet). Ik heb langs een creditcard achtige kaart fftjes de lijntjes getrokken. Ook een paar keer gegumd.

Kan het zijn dat door troep van de gum kortsluiting ontstaat?

Ik hoor vaak van mislukte brug verbindingen, dus ik denk niet dat het zoveel kwaad kan als er ergens een stukkie grafiet aan het dwalen is! Wat denken jullie?

Verwijderd

Dan haal je ''t toch weg en doe je ''t opnieuw totdat je zekerder bent dat je niet geknoeid hebt ;)

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben daar wel zeker vn, maar door het gummmen, kan er door het gummen iets tussen verkeerde bruggen komen:?

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
hehe, gum denk ik niet, potlood wel (DUH :))

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga de garantie papieren alvast pakken!

Dan zien we wel weer:)!

Verwijderd

Een stukje grafiet wat aan ''t dwalen is? een stukje grafiet is wel heeeel erg klein, te klein om alleen verbinding te maken >:)

Maarre, op zich kan een gum geen kwaad. Mits je de potloodstrepen maar niet uitvlekt.
Bij een goede gum zie je dat de troep die eraf komt zwart is. Dat is dus een goed teken, want dat komt door het grafiet wat dan in de schilvertjes gum zit. Als je de schilvertjes dan wegblaast is de grafiet ook weg.
Maar een slechte gum zal de boel alleen maar wat uitsmeren zodat alle bruggen met elkaar verbonden worden...

Pak dus wel een goede gum, en gum desnoods gewoon je halve gum op :)
Pagina: 1