Toon posts:

[BC3] ac ''97 wel naar stereo?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik ben van plan het k7t pro 2 moederbord van MSI te kopen, nu zit daar een AC ''97 ''geluidskaart" bij, kan ik hierop een koptelefoonsnoertje in pluggen, of heb je daar een "echte" geluidskaart voor nodig?

Ofwel, kan ik in de line-out van het moederbord een stekkertje pluggen?

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Tuurlijk kan dat! Het kan zijn dat ie de eerste keer te hard staat, maar dat kun je bijstellen. Ik heb zelf een K7TPRO, rocksolid! En die onboard-sound van tegenwoordig is niet slecht meer, het is niet super maar wel voldoende voor af en toe een muziekje en de rest regel je met Winamp af :)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• acidfever
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-01-2024

acidfever

I am allready working!

Een line-out signaal is veel zwakker dan een koptelefoon signaal (wat versterkt is).

Je zult misschien wel wat hoeren maar dan wel heel zacht!

je kunt wel gewoon de line out op een input van je versterker of liever mengpaneel aansluiten, of in een voorversterker proppen. Werkt net zo als een gewone geluidskaart!

A.

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Op maandag 07 mei 2001 16:25 schreef acidfever het volgende:
Een line-out signaal is veel zwakker dan een koptelefoon signaal (wat versterkt is).

je kunt wel gewoon de line out op een input van je versterker of liever mengpaneel aansluiten, of in een voorversterker proppen. Werkt net zo als een gewone geluidskaart!

A.
Ahh damn, tis ook al half 5:)
you''re right, stupid....stupid....stupid...

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Topicstarter
ja, ik heb een soundlab mengpaneel*D, ik zou dus in principe gewoon met een stekkertje met aan de en kant een rode en een witte uitgang en aan de andere kant een "koptelefoon" uiteinde, muziek van me pc op me stereo af kunnen spelen zonder dat er een lager volume ontstaat?

• Tupolev
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 00:19
Op maandag 07 mei 2001 16:25 schreef acidfever het volgende:
LOL :o

Een beetje lafjes er tegenaan hangen dus.

Engineering

Pagina: 1