Toon posts:

[BC3] Koeler clips van de coolermaster.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Few! hehe, zojuist voor het eerst een clip van een coolermaster koeler aan 1 kant los gemaakt. Het lukte eerst niet, hoeveel kracht ik ook zette. Maar het is meer een soort tactiek van wrikken.

Maargoed. Nu heb ik dus 1 kant van de clip.
De nadere kant moet nog, en daarvoor moet ik dus gaan schuiven met de koeler (denk ik)! Toch:?

Ik durf de koeler niet zo goed over het oppervlak van de proc te bewegen omdat ik bang ben dat ik iets beschadig.

Iemand nog ideeen om me gerust te stellen adviezen te geven etc?

Alvast bedankt:)!

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Zo''n Probleem had ik ook, maar toch maar gaan schuiven. Voorzichtig en rustig, dan kan er niets foutgaan. Als je roekeloos bent, kan het zijn dat je inderdaad de core kap van de CPU kapot maakt.

Ik heb het nu zo''n 25 keer al gedaan, en ik heb tot nog toe geen cores gesloopt. (noknok) ff afkloppen.

Succes.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Topicstarter
Thnx man! Ik ga het doen:)!

Waar moet ik overlijdens advertenties van CPU''s plaatsen:D?

Verwijderd

Tering spul is dat. M''n core was ook weg. Meteen een spacer gefab''d.

• bakboord1
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-12-2025

bakboord1

No. 1 of the eight.

Het is inderdaad een techniek die ik na zeven keer nog steeds beheers. Het kan dus wel. Het verschuiven is volgens mij bij montage alleen maar goed om de koelprut te verspreiden.

Abit KT7A, 700@5.5*150@1,75V, 512 Mb, TNT2 M64 32MB AGP, Terratec DMX x-fire1024, Iiyama VM 452

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Pak gewoon je cooler beet en trek em met iets geweld eenpaar mm omhoog, beweeg em dan richting clip. Don''t worry gaat goed als je alles met rust en beleid aanpakt.

suc6

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Pagina: 1