De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
multiplier van het ding gaat tot 12 dacht ik, dus 1200 moet nog wel mogelijk zijn, hoger niet volgens mij.
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
Ja hoor, hoger dan 1Ghz kan er makkelijk op. Multiplier gaat tot 12.5 , maakt dus 1250Mhz mogelijk. Hoger kan ook nog, want je kunt eventueel de FSB overklokken. 12.5x105 bijvoorbeeld is 1312Mhz.
En als je er een gelockte 1300Mhz in plaatst neemt hij de multiplier van je proc.
Dus zal hij ook gewoon op 1300 draaien. Een BIOS update is daar misschien wel voor nodig.
En als je er een gelockte 1300Mhz in plaatst neemt hij de multiplier van je proc.
Dus zal hij ook gewoon op 1300 draaien. Een BIOS update is daar misschien wel voor nodig.
Verwijderd
multiplier gaat tot 12,5
ik heb m boven de 1400mhz draaien, dus die 1ghz moet je je niets van aantrekken
ik heb m boven de 1400mhz draaien, dus die 1ghz moet je je niets van aantrekken
Top, ik weet nu het tweededeel van mijn lijstje , echter ik heb ook nog een cooler nodig. Past op de A7V allen modellen? :)want ik lees dat het niet altijd gaat en er zitten al 4 openingen in het mobo, zelfdacht ik aan thermaltake super orb
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Iemand die mij kan vertellen of de super orb op de av7 past?
Pagina: 1