Ik moet binnenkort een oude 133 Mhz gaan opknappen. Ik wil er een AMD k6 450 in zetten (heb ik nog over) en een nieuw bordje. Welk goedkoop bordje kunnen jullie mij adviseren?
Thx!
Thx!
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Verwijderd
Helemaal mee eens!Op maandag 07 mei 2001 17:36 schreef Wekkel het volgende:
Een SS7 bordje moet je alleen maar tweedehands voor weinig kopen. Bij wat hogere aanschafprijs loont het niet meer, kan je beter een keer stappen cancellen en met het uitgespaarde bedrag iets bij de tijds kopen.
Verwijderd
IDD, ik heb er zelf eentje gehad, eerst eentje met een 233 erop, daarna een AMD K6-2 500... alleen ik had een verrot geheugenpad (steeds CRC-errorsOp maandag 07 mei 2001 20:47 schreef Fl3xx het volgende:
Asus P5A, zijn nog steeds te koop.
Verwijderd
Verwijderd
AMD Phenom II X2 555@ X4 B55, 4GB DDR3-1333 OCZ Gold, MSI 870A-G54, Radeon HD 7770 512 MB
Verwijderd