De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
don''t wanna burst your bubble, maar ik zou deze geplaatst hebben bij Netwerken/i-net
www.tradealliance.nl
Effe voor de duidelijkheid:
vpn = virtual private network.
Je zou WNT 4 server of W2K server kunnen installeren. En dan bij de ras server een vpn kunnen aanmaken. Weet niet of dit met adsl/kabel werkt maar waarschijnlijk wel, want voor het netwerk waar het overheen gaat ziet het er dacht ik uit als een tcp/ip pakket.
vpn = virtual private network.
Je zou WNT 4 server of W2K server kunnen installeren. En dan bij de ras server een vpn kunnen aanmaken. Weet niet of dit met adsl/kabel werkt maar waarschijnlijk wel, want voor het netwerk waar het overheen gaat ziet het er dacht ik uit als een tcp/ip pakket.
Verwijderd
Ik weet niet zeker of je met adsl een vpn verbinding over een vpn verbinding kan maken.
ADSL (van KPN) maakt al gebruik van een VPN verbinding om op hun netwerk te komen via je adsl adapter (ook wel modem genoemd).
ADSL (van KPN) maakt al gebruik van een VPN verbinding om op hun netwerk te komen via je adsl adapter (ook wel modem genoemd).
Verwijderd
Is dit mogelijk via de kabel van essent@home?
Ik gebruik een VPN verbinding icm Chello. Ik kan dan software installeren vanaf het TU netwerk. Het werkt perfect.
Ik gebruik een VPN verbinding icm Chello. Ik kan dan software installeren vanaf het TU netwerk. Het werkt perfect.
Pagina: 1