[BC3] Temperatuur Athlon 1200C

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Op welke temperatuur moet mijn Athlon 1200C lopen (idle en full load)?
Ik heb een Coolermaster EP5-6I51 geinstalleerd en als ik in het BIOS kijk loopt de temp op tot 45 graden. Ik heb het systeem verder nog niet gebruikt, dus de CPU is nog nooit boven de 50-60 graden geweest, dus het thermo interface material op mijn cooler is nog niet gesmolten. Is die 45 graden dan normaal of heb ik het monteren van de cooler vern**kt? :?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Majestic
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 19-05 20:54

Majestic

Neerlandici.

45 graden is zeer netjes te noemen.
Als ie stressed niet boven de 52-53 graden uitkomt mag je in je handjes knijpen.

Je brengt me helemaal van mijn abrikoos.

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 19:44

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Zoek en gij zult vinden. :P

Whatever.

• Rico
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:33

Rico

Wie dit leest is gek....

Ik heb een Athlon 1000mhz op 1200mhz draaien op 1.825v en die komt met }:O niet boven de 46 graden.

Verwijderd

Mijn Athlon op 1200Mhz en std voltage word ook ongeveer 45graden met een Coolermaster (stress ofcourse)..alleen dan met de EP5-6I11.
Dat is trouwens met kast open..ik heb namelijk niet zo een goede airflow, nu met kast dicht en op 1300Mhz 1,70 V wordt hij 55graden. Hiermee is hij superstabiel en redelijk koel. En kast dicht is wel zo fijn eigenlijk...Minder herrie en minder rotzooi op mijn kamer :P

• BC3 Victim
Die van mij (Tbird 1.2@1.33) draait volgens dat progje van Via op 40 graden stressed. Maar 45 graden is ook nog netjes. Als die boven de 60 uitkomt zou ik toch wat aan de koeling doen.

Maar kouder is altijd beter, qua leeftijd en prestatie.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Mijn 1,2 Tb 266 is rond de 45 graden (open kast)en in rust met een SuperOrb op 1fan.
Mijn Duron 800 met een coolermaster nu terwijl ik dit intik (gesloten kast)
30 graden .
Maar ik ben bezig met een waterkoeling !

Verwijderd

Mijn TB 1200 @ 1443 draait op 38 C stressed met waterkoeling (Aquacool set van de OC shop). De sensor op mijn MSI K7 Turbo drukt met zo''n lipje onder tegen de proc aan, dus een accurate meting.

• BC3 Victim
Dus die 45 graden zijn normaal?
Als ik het goeg begrijp hoef ik me pas druk te gaan maken als de proc. voortduren boven de 60 graden komt? :7

Verwijderd

Ik had de middelste bevestigingspunt van mn cooler-aansluiting gemold. Hij wordt nu standaard 58C tot 65C stresses. Hij blijft wel stabiel dus ach, so what!

• Vuurvlieg
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-06 15:09
ik heb een athlon tb 1200c@1350 en die wordt idle 67 graden.. :-(
ik heb een super orb cooler enig idee hoe dit kan? of hoe ik het naar beneden kan brengen. voltage etc. staan nog hetzelfde
Pagina: 1