Fun while it lasted: World Community Grid!
Ik wil een oud spel van mij (ufo terror from the deep) gaan spelen, maar ik kwam er achter dat mijn dondervogel te snel is en daardoor het hele spel om zeep helpt. het spel werkt wel maar gaat gewoon te snel.
Ik weet dat er programma''s zijn die de proc. snelheid kunnen verlagen maar ik kan die niet meer vinden. Ken iemand mij met m''n neus de goede kant op douwen. (p.s. ik heb al de search gebruik.)
Ik weet dat er programma''s zijn die de proc. snelheid kunnen verlagen maar ik kan die niet meer vinden. Ken iemand mij met m''n neus de goede kant op douwen. (p.s. ik heb al de search gebruik.)
The mystery of life isn't a problem to solve, but a reality to experience. A process that cannot be understood by stopping it. We must move with the flow of the process. We must join it. We must flow with it. - Jamis
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Niet goed genoeg dusOp zondag 06 mei 2001 23:14 schreef Red_Cell het volgende:
(p.s. ik heb al de search gebruik.)
[topic=129991]
[topic=130566]
[topic=27891]
[topic=23214]
[topic=111709]
[topic=28291]
[topic=114874]
[topic=135053]