[BC3] Weet iemand dit toevallig??

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Heb dus nu al een paar dagen (4) mijn Duron 800@1000 lopen en alles gaat nog heel errug oke maar ik zit ff met 1 klein probleempje wat ik volgens mij bij het MoBo moet zoeken.
Als ik windows afsluit om de pc uit te zetten dan blijfen de lampjes op mijn monitor - Toetsenbord - en muis gewoon branden en ook de pc blijft in principe aanstaan want alles draait nog aan koelers maar reageerd voor de rest niet meer.
Als ik nu de pc uit zet en opnieuw aanzet dan gaat windows geen scandisk of i.d uit voeren en is dus wel goed afgesloten schijnt.

Niet echt een groot probleem maar wel irritant :(

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
Doet ie dat ook als je hem terugzet op 800?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
Weet ik eigenlijk niet maar voor de rest werkt alles perfect dus daarvoor ga ik hem niet terug zetten dan zet ik hem wel met de hand uit.

Oh en de ene keer doet ie het wel en de andere keer weer niet VAAG maar waar?

CPU huppelepup proggie wat iemand me aanrade uit vorige topic van mij heb ik gebruikt en systeem bleef stabiel dus het lijkt me niet dat het daaraan ligt

Denk dat ik windows ME de schuld maar ga geven en windhoos 2000 er morgen maar opgooi
(gaat ie dan trouwens trager worden met 2000 of valt dat wel mee)

• BC3 Victim
Ja vaag.
suc6 ermee!

• BC3 Victim
Oh ben er net achter dat als ik hem maar lang genoeg zo laat aanstaan (zie beschrijving van aanstaan boven)(+/_ 1 min) dat ie dan vanzelf weer opnieuw opstart.
Errug vaag maar ut zal wel aan windhoos liggen heb er namelijk onder linux nog geen last van gehad.
Maar het rare is dat ie het de ene keer wel doet en de andere keer weer niet.

Verwijderd

Had M$ daar niet ooit een patch voor gemaakt?? :?

• BC3 Victim
Draai ME en heb een nieuw moederbord.
Enne hij heb ut nu al 3 keer goed achter elkaar gedaan (afsluiten en uit gaan) dus 3 maal is scheepsrecht en ik ga morgen win 2K instaleren want dan hoeft ie wat mij betreft nooit meer uit.

Hopen dat ie dan niet hetzelfde probleem geeft

Verwijderd

Het is een Win ME probleem. Heb er ook last van gehad.
MS heeft hier idd. een patch voor gemaakt.

Verwijderd

Heb het zelfde meegemaakt...bleek bij mij aan sb-live drivers te liggen. Was opgelost met de drivers gewoon " kaal " te installeren ipv setup vanaf cd.
Wie weet bij jou ook , als je een sb-live heb ?
Pagina: 1