De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
* Delerium meent dat je een FCPGA socket converter nodig hebt voor de pIII''s.. Als je er al 1 hebt bij de Celeron (kan ook een PGGA zijn, herkenbaar aan de CPU onder de chip ipv boven (direct onder de koeler), dan hoef je niets te regelen... anders ff 2 geeltjes lappen voor een FCPGA converter.
Je kan ook gewoon een slot1 PIII kopen?
Zoveel scheelt dat niet in prijs met een socket 370 PIII
Zoveel scheelt dat niet in prijs met een socket 370 PIII
Ik denk dat de slot1 Pentium vrijwel is uitgeroeid.... Ik heb me op de HCC dagen lens lopen zoeken iig.
Vreemd, ze verkopen de PIII nog in slot 1 tot iets van 1ghz dacht ik?Op zondag 06 mei 2001 19:24 schreef ecteinascidin het volgende:
Ik denk dat de slot1 Pentium vrijwel is uitgeroeid.... Ik heb me op de HCC dagen lens lopen zoeken iig.
Even anders geformuleerd:
Ik heb nu een celeron via een ppga-converter op het slot1 moederbord. Kan ik nu de fcpga PIII in diezelfde converter gebruiken, of moet ik echt een fcpga-converter hebben??
Ik heb nu een celeron via een ppga-converter op het slot1 moederbord. Kan ik nu de fcpga PIII in diezelfde converter gebruiken, of moet ik echt een fcpga-converter hebben??
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Okee dank je wel. Dat wilde ik ff weten.
Groet,
El GringO
Groet,
El GringO
Als het een PPGA slot 1 converter is, heb je voor een PIII een nieuwe FC-PGA slot 1 converter nodig. Een PPGA converter onstersteunt alleen PPGA processors; een FC-PGA convertor zowel PPGA als FC-PGA processors.
edit:
typo
typo
Pagina: 1