[BC3] mijn systeem slaat uit

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
als ik mijn computer opstart en hij is bij het beeld van windows ME dan slaat mijn computer uit

wat is het probleem te weinig voeding of voeding kapot ik heb een 230 w en een iceberg cooler

wie kan me helpen ?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

230 W is idd niet echt veel. Ik weet niet wat voor systeem het precies is, maar ik neem aan dat dat de oorzaak is. Probeer dus eens een andere voeding

• ThaDude
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:32

ThaDude

Hang Loose

Yep duidelijk voedings probleem, effe 300 W ophalen en je bent er denk ik vanaf

Suc6

We're machines just like everything else in nature. (gasloos sinds 01-10-2020, WP: SW75YAA/ERSD-VM2D, DJG WPS 300, 18 hp CPC, 11,1 kWp

• ThaDude
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:32

ThaDude

Hang Loose

Heb je je systeem overgeclockt:?
If so.. :)

Spanning hoger zetten!

Is het niet zo effe je voeding laten controleren. Had laatst ook kapotte voeding elke 10 min reboote die!

edit:

Als je TB hebt kan je idd wel 300 wat voeding gebruiken

We're machines just like everything else in nature. (gasloos sinds 01-10-2020, WP: SW75YAA/ERSD-VM2D, DJG WPS 300, 18 hp CPC, 11,1 kWp

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Op zondag 06 mei 2001 16:18 schreef mennol het volgende:
230 W is idd niet echt veel. Ik weet niet wat voor systeem het precies is, maar ik neem aan dat dat de oorzaak is. Probeer dus eens een andere voeding
amd t-bird 1,0 ghz
128 mb
geforce 2 mx
soltek mainboard

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Te weinig voeding?
Hangt van je systeem af en de kwaliteit van je voeding. Er zijn voedingen van 235W die met gemak een Tbird aankunnen.

Zeg ff wat meer over je systeem aub.

Verwijderd

voor zo''n systeem is een 230 watt idd te weinig. 300 watt is al stukken beter
Pagina: 1