[BC3] coolers in Groningen

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Waar in Groningen (stad) kun je goede coolers kopen?

En die Superorb cooler bij Norrod, is die een beetje OK?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02:06
SuperOrb is kut, kan je net zo goed die standaardcooler van Norrod kopen, is net zo goed en 10000 keer stiller...

• ThaDude
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:32

ThaDude

Hang Loose

Je kan ook altijd via internet bestellen en laten bezorgen... :)

Heb ik ook gedaan bij Narwal, was wel vergeten dat, dat 25,- extra was :(

We're machines just like everything else in nature. (gasloos sinds 01-10-2020, WP: SW75YAA/ERSD-VM2D, DJG WPS 300, 18 hp CPC, 11,1 kWp

Verwijderd

Mijn mening over SuperOrb:
Prima koeler..even oppassen bij de bevestiging. Het verzonken deel aan de onderzijde v/d koeler moet wel goed over de core worden aangebracht. Ga je hier scheef,dan heb je kans op beschadiging...maar dat is dus een kwestie van nauwkeurig werken.
Had zelf gelijk een ca. 5° koelere processor na montage. (in vergelijk met de voorgaande Spire-koeler.)
Nadelen: jawel...maakt beduidend meer lawaai.
Succes!
Ad Vos

• Potatoman
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:13

Potatoman

koniwa

Als je goeie proc koeling wil zet je er gewoon een goedkope 80mm fan op, stiller en goedkoper.
Vreemd hadden funprice en norrod deze niet toen ik er wat ging halen, maar er zit een compushop tussenin die ze wel heeft en goedkoop is.
edit:
En superorb is zwaar klote, helpt idd niks vergeleken met standaard norrod coolertje(en die is ook niet zo goed...)

The cyclographing developer

Verwijderd

Funprice :)

Coolermaster EP5-6I11 voor 29 piekjes

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
ik had een tijdje geleden een spire cooler voor 17,50 bij Norrod gehaald.. niks mis mee :)
Pagina: 1