Volgens sommigen is dit te hoog? Ofwel klopt de meting van mobo (QDI Synactix2EP) niet?
Kortom, moet ik mij hierom zorgen maken?
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
.... Ik weet het ook niet
Idle 41/42 graden., stressed 48/50 graden. Vind het zelf ook een beetje aan de hoge kant voor een P3 dus ga ik een Fop32 proberen ipv de Coolermaster.
ff wegkrabben en echte koelpasta op de kern doen.
Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.
Spire koeler vervangen lijkt mij het best als je lagere temps wil
I'm partial to your abracadabra
Verwijderd
- idle: 35 graden
- full load: 47 graden