[BC3] ok dat is gelukt

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Goed de L7 brug is ingekleurd, en hij boot op 1066 (8*133) , maar hij doet dat alleen bij 1,850 V , ga ik lager dan boot hij niet meer.

Vraag is het erg als je duron op 1,850 V loopt?

Daarnaast geeft mijn bios aan dat de proc erg heet wordt, nl. 64 graden clesius, is dat een probleem?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Sir_Joachim
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-03-2023

Sir_Joachim

Bestek Roelz

voltage moet volgens mij wel kunnen... temperatuur is wel aan de hoge kant maar als je er ff een betere cooler op gooit dan is dan is dat probleem ook weer verholpen :)

WAZZAAPP!!! | Visit the greatest website of all time: Q2u

• Griffin2k
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:43
Hij kan goed tegen het voltage hoor... 1.85 volt red hij makkelijk, alleen heb je altijd een tegenstrijd..en dat is de temp.
64 graden is idd wel hoog.

Wat voor cooler heb je? Zet er een goeie cooler op met wat artic silver! ;)

Zonnepanelen 3950Wp - DMEGC 6x395Wp (ZW 2°) + DMEGC 4x395Wp (ZW 28°) - Solis 3.6 ; Easee Charge Lite 11kW + Easee Equalizer (Load Balancing) ; BMW iX1

Verwijderd

Gebruik nou eens zinnige topictitels!

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Mijn voltage staat net zo hoog dus dat gaat wel goed -->> alleen net wat ze zeggen ff je temperatuur in de gaten houden die van mij heb ik nu wel redelijk op pijl en ik heb de koelers zo geplaatst dat er vanaf de ene kant koele lucht in gaat en de warme er aan de andere kant uit (koelers zitten aan zijkant koelblok)
Hij is nu idle 31 graden en stressed 40 graden volgens hardware sensor pro. Volgens de gegevens van de bios zelfs nog iets lager
Oh heb trouwens ook nog fannetjes geplaatst aan de voor en achterkant van de kast.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen