Toon posts:

[BC3] BIOS flashen MSI K7T Turbo

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een MSI K7T Turbo V3.0 moederplank met op dit moment BIOS versie:
w6330 V2.5 030801 15:52:31

Nu zag ik op de MSI site dat er een nieuw BIOS voor de Turbo beschikbaar was. DUs ik download dat ding, ga naar DOS en wil em flashen, maar dan komt et:een foutmelding:
The program file''s BIOS-Lockstring does not match with your system.

Maar het bios is toch wel voor mijn moederplank bedoeld, hoe kan ik dit opheffen?

• Arzie
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 20:31
Volgens mij heb je een bèta bios gedownload, er staat voor zover ik weet op de site van MSI hoe je het flashprogramma aangeeft niet te checken op die string.

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 05 mei 2001 18:51 schreef Arzie het volgende:
Volgens mij heb je een bèta bios gedownload, er staat voor zover ik weet op de site van MSI hoe je het flashprogramma aangeeft niet te checken op die string.
k heb em, bedankt jonge!

• Dracul
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11-02 19:55

Dracul

Ooh yeah!

Hoe is die beta-bios trouwens? Daar ben ik wel nieuwsgierig na omdat erbij staat dat ie
IDE, AGP en Geheugen sneller maakt. Iemand met ervaringen?

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Problemen met flashen van ver 2.5 voor de MSI K7T turbo 6330 Deze starten na het flashen niet meer op. Ik terug naar de winkel daar hebben ze het mobo vervangen en opnieuw geflasht. En je raad het nooit. die starten ook niet meer op. Acheraf bleek het aan mijn symbios scsi kaart te liggen. Deze heeft, als zoweel scsi kaarten een eigen bios. Bij deze dus haal alle kaarten met bios er uit stop desnoods een oude pci vga kaart in je mobo.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Topicstarter
ehm ik had het volgende probleem ook al met de vorige bios''en: AGP gforce2mx erin, systeem wil dan soms niet meer booten. Prop er een PCIkaart in, hij boot. AGP kaart er weer in.....verrek hij doet et weer.

Dat BIOS is perfect: meer instellingsmogelijkheden, de multiplier kan lager dan defaultinstelling van je cpu, hij kan je multiplier veranderen als je de L1bruggen hebt ingekleurd, enz. Presteert trouwens perfect!

• wezep
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-06 21:15
Over welke beta bios hebben we het nou precies???

• BC3 Victim
Problemen met flashen van ver 2.5 voor de MSI K7T turbo 6330 Deze starten na het flashen niet meer op. Ik terug naar de winkel daar hebben ze het mobo vervangen en opnieuw geflasht. En je raad het nooit. die starten ook niet meer op. Acheraf bleek het aan mijn symbios scsi kaart te liggen. Deze heeft, als zoweel scsi kaarten een eigen bios. Bij deze dus haal alle kaarten met bios er uit stop desnoods een oude pci vga kaart in je mobo.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Topicstarter
k heb het ook, maar ehm dit hoort toch niet????

Gezeur met gforce kaart, andere pci erin agp er weer in, boel boot weer. Ik heb het trouwens met elke BIOS versie.

• BC3 Victim
He wil je wat info sturen over je mobo of ie lekker draaid enz >:)

Pagina: 1