[BC3] geheugen

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik heb 512 mb geheugen, waarbij telkens meer dan 150 mb wordt gebruikt net nog stond de teller op 287 mb

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Tefflar
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-05-2025
Ja, zegt lekker veel zo! Wat voor OS draai je? wat voor programma''s draai je? En wat start en standaard al allemaal op op je PC.

• |sWORDs|
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-04 12:48

|sWORDs|

vSphere/ESXi

Dat komt door je RAID :P dan deelt ie t door 2. Geloof je me niet? Die jongens van ASUS weten dat toch zo goed???

Te Koop:24 Core Intel Upgradeset

• BC3 Victim
sWords puberale frustraties en het niet goed kunnen lezen liggen waarschijnlijk ten grondslag aan deze boodschap.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Op zaterdag 05 mei 2001 18:48 schreef sWORDs het volgende:
Dat komt door je RAID :P dan deelt ie t door 2. Geloof je me niet? Die jongens van ASUS weten dat toch zo goed???
ehm waar slaat dit op????????????????

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:03
Ja, en:? wil je dan dat je dure geheugen leeg en ongebruikt staat? Hoe voller hoe beter, daar heb je ''t toch voor?

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

• Mary Wana
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-07 22:43

Mary Wana

keyboard nut

meneer gates heeft dingen allemaal zo geregeld zodat zijn windhoos vooral geheugen reserveerd , dat kun je weer terug pikken met een progie die je overal weg kunt halen

XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA

• Mary Wana
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-07 22:43

Mary Wana

keyboard nut

Op zaterdag 05 mei 2001 23:55 schreef funkflex het volgende:
meneer gates heeft dingen allemaal zo geregeld zodat zijn windhoos vooraf geheugen reserveerd , dat kun je weer terug pikken met een progie die je overal weg kunt halen

XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA

Verwijderd

Nix puberale frustaties. Bramiozo weet heel goed waar hij die opmerking aan te danken had. Nuff said.

Wat voor OS gebruik je ? Win2000 doet dat nl. automatisch. Hoe meer RAM je er in gooit, des meer hij gebruikt. Alleen geeft tie het weer terug aan je applicatie zodra dat nodig is.
Draai je ME of 98, dan is het inderdaad niet normaal en is er waarschijnlijk iets anders aan de hand. Heb je misschien Norton of zoiets ? Kun je met sysinfo kijken wat er zoveel ram gebruikt. Is helaas niet altijd duidelijk, maar is misschien het proberen waard.

Verwijderd

Wat is nu de bedoeling van deze posting? Ik heb het nog niet helemaal door geloof ik. Moet je geheugen nou voller of wil je het graag helemaal leeg hebben? :? :?

• BC3 Victim
Sysinfo, is dat gratis down te loaden?

• BC3 Victim
Niet helemaal en niet helemaal leeg maar in ieder geval een normale hoeveelheid, ik draai geen zware programma''s behalve windows natuurlijk.

• BC3 Victim
Ach natuurlijk systeeminfo, ik zal het effe proberen alvast bedankt.

• InterCC
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 30-08 11:47
Op zondag 06 mei 2001 00:02 schreef dutchman22 het volgende:
Wat is nu de bedoeling van deze posting? Ik heb het nog niet helemaal door geloof ik. Moet je geheugen nou voller of wil je het graag helemaal leeg hebben? :? :?
Hoe meer geheugen hoe beter, maar dat zal je zelf ook wel weten.. Wat abbadon waarschijnlijk bedoelt is dat je geen 512mb nodig heb als je het toch niet gebruik dus waar klagen als windows wat meer geheugen gebruikt.

• InterCC
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 30-08 11:47
Op zaterdag 05 mei 2001 18:50 schreef neographikal het volgende:

[..]

ehm waar slaat dit op????????????????
gathering.tweakers.net/showtopic.php/173871/1
Pagina: 1