De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Te Koop:24 Core Intel Upgradeset
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
ehm waar slaat dit op????????????????Op zaterdag 05 mei 2001 18:48 schreef sWORDs het volgende:
Dat komt door je RAIDdan deelt ie t door 2. Geloof je me niet? Die jongens van ASUS weten dat toch zo goed???
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA
Op zaterdag 05 mei 2001 23:55 schreef funkflex het volgende:
meneer gates heeft dingen allemaal zo geregeld zodat zijn windhoos vooraf geheugen reserveerd , dat kun je weer terug pikken met een progie die je overal weg kunt halen
XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA
Verwijderd
Wat voor OS gebruik je ? Win2000 doet dat nl. automatisch. Hoe meer RAM je er in gooit, des meer hij gebruikt. Alleen geeft tie het weer terug aan je applicatie zodra dat nodig is.
Draai je ME of 98, dan is het inderdaad niet normaal en is er waarschijnlijk iets anders aan de hand. Heb je misschien Norton of zoiets ? Kun je met sysinfo kijken wat er zoveel ram gebruikt. Is helaas niet altijd duidelijk, maar is misschien het proberen waard.
Verwijderd
Hoe meer geheugen hoe beter, maar dat zal je zelf ook wel weten.. Wat abbadon waarschijnlijk bedoelt is dat je geen 512mb nodig heb als je het toch niet gebruik dus waar klagen als windows wat meer geheugen gebruikt.Op zondag 06 mei 2001 00:02 schreef dutchman22 het volgende:
Wat is nu de bedoeling van deze posting? Ik heb het nog niet helemaal door geloof ik. Moet je geheugen nou voller of wil je het graag helemaal leeg hebben?![]()
gathering.tweakers.net/showtopic.php/173871/1Op zaterdag 05 mei 2001 18:50 schreef neographikal het volgende:
[..]
ehm waar slaat dit op????????????????