Toon posts:

[BC3] Sleutelhanger van een intel p200mmx

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoe kun je het beste een sleutelhanger van je p200mmx maken. Het is eentje met zon verhoogde core. De core is alu-kleur en de boel er omheen is zwart.
Maar hoe krijg je die pinnetjes er goed af? 1 voor 1 eraf breken? hoop werk.

Verwijderd

kniptang? rij voor rij

Verwijderd

Topicstarter
oh, ok. Deed ik het toch goed. Maar dan hou je altijd dat de pinnetjes iets uitsteken.

• Optical
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02-06-2025
Maarre , hoe ga je dan een gat boren in die proc ?

dat grijze spul is volgens mij keihard :?

If at first you don't succeed, cheat. Repeat until caught. Then lie .

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
als de pinnetjes uitsteken kan je em gewoon ff met de onderkant voorzichtig over de schuurmachine halen met niet al te grof schuurpapier

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Topicstarter
oja, schuurmachine. Is geen grijs vlak. Dit is de laatste pentium 1. die heeft een verhoogde core en de rest is zwart. ik weet niet of het echt hard is, proberen. ding is toch kapot.

• Gabriel-LG
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-08 23:12
Dat zwarte spul is dus KEI-hard;
Ik zou een keer een hoek van een processor afslijpen met een electrische slijpsteen, wat denk je, niks aan de proc te zien, maar wel een hele gleuf in de slijpsteen |:(

Verwijderd

Ik heb hetzelfde gedaan met een ouwe dx2-66. Die zijn nog van dat bruin/paarse keramische spul, en dat is zegmaar nogal hard (enige tijd met een kolomboormachine op staan ''hakken'', resultaat: de cpu had nog geen krasje)
Ik heb toen op een hoek 4 pinnen laten zitten, de rest eerst weggeknipt en daarna afgeschuurt (dremel) Die 4 pinnen over een ringetje gebogen, en daarna aan dat ringetje gesoldeerd. Zit goed vast nu.

Verwijderd

Topicstarter
Oh shit.....
Moet ik ook maar een beetje gaan solderen dan.
Bedankt voor de tip.

• therobber
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-08 12:44
nou nou ik heb net m''n 566 celeron omgebouwd als sleutelhanger

pinnetjes met slijptol er afhalen
en dan gewoon met een ijzer boor er op
CPU is namelijk van Koper
core niet natuurlijk

6.35K wP Solar | 23.6kWH Zendure (2 x Ac2400+) | Tesla M3H LR 750

• Ronald
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05:26
HardOCP heeft een tijd ;) geleden een splinternieuwe, toen allersnelste, Thunderbird 1Ghz om zeep geholpen. Deze hebben ze hem via een email verloting verloot. Ze hadden alle 428 pinnen eruit gerukt en een gat in de hoek voor een sleutelring.

Echter, het heeft ze 4 diamand boren gekost om dat gat erin te krijgen.

PV Output - Obdam; SolarEdge SE5K 'Voor korte strings'; 12x350Wp Oost-West 13°; 8x415Wp Zuid 10°; Totaal 7520Wp.

Verwijderd

ik heb een geheugen reepje als sleutelhanger.. ook leuk !

Verwijderd

Topicstarter
Damn, een diamandboor. Laat ik die nou net niet in de schuur of op het zolder hebben liggen ;(
Geheugen is idd niet zo moeilijk. Is gewoon printplaat. Maar ook leuk idee. Shit heb ik net een hele bende weg gegooid.... :(
Pagina: 1