De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Verwijderd
Ik denk dat je sensor naar zijn grootje is. Voel eens hoe war die is. als die echt 97gr is dan krijg je schroeiplekken op je hand
of Kelvin
Verwijderd
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Is dit ilde of stress? 97,5 is Stress.Op zaterdag 05 mei 2001 18:14 schreef jeroen.jansen het volgende:
mijn msi k7t turbo geeft ook 70graden aan
Verwijderd
Misschien, maar volgens AMD kunnen hun procesoren tot 95 graden hebben.Op zaterdag 05 mei 2001 18:05 schreef CB het volgende:
Kan niet de werkelijke temperatuur zijn anders was je processor al wel doorgebrand
Ovigens niet aan te raden denk ik.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Gewoon even je cooler en proc verwijderen,en weer even goed buigen.
Temp zal zeker halveren.
Suc6.
Verwijderd
Dutchman
een oude pci vga kaart in je mobo.
Dan zou zijn tempratuur toch juist omlaag moeten gaan en niet omhoogOp zaterdag 05 mei 2001 22:52 schreef M_G_ het volgende:
Waarschijnlijk heb je die tempsensor verbogen toen je, je proc monteerde.
Temp zal zeker halveren.
Suc6.
met papier mache kun je alles maken!!
Verwijderd
lolOp zondag 06 mei 2001 12:25 schreef Hooi het volgende:
..hummhh.. blijkbaar was de temp echt, Redlihcs reageert niet meer..
Maar dit kan natuurlijk ook betekenen dat de koelen slecht contact maakt.
Mijn broer heeft exact een zelfde systeem en deze wordt max 59 graden C.
Verwijderd
Ja of je kijkt gewoon effe de ander kant op als die waarde in beeld komt. Dat zal het probleem vast en zeker wel oplossen.Op zaterdag 05 mei 2001 22:52 schreef M_G_ het volgende:
Waarschijnlijk heb je die tempsensor verbogen toen je, je proc monteerde.
Temp zal zeker halveren.
Suc6.
Engineering