[BC3] MSI K7T Turbo geeft 97,5 graden CPU aan.

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Zijn er meer mensen met zulke absurde waarden bij een MSI K7T Turbo?

Overgens draait het systeem als een zonnetje. Ik betwijfel dan ook sterk of dit de werkelijke temperatuur is.

Het zijn echte graden celcius.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20:44

Arno

PF5A

97 graden??? kun je een ei bakken op je proc >:)

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Verwijderd

Kan niet de werkelijke temperatuur zijn anders was je processor al wel doorgebrand

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Wheheh, denk dat het niet de werkelijke temp. is hoor >:) ;)

Verwijderd

Een paar graden erbij en je kunt je ei ook koken >:)

Ik denk dat je sensor naar zijn grootje is. Voel eens hoe war die is. als die echt 97gr is dan krijg je schroeiplekken op je hand :)

• Joppe
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-01 15:35
kan dit niet fahrenheid zijn?

• Krankenstein
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-05 12:04
Fahrenheid lijkt me idd nog wel te doen (36 celcius ongeveer)

edit:

of Kelvin :9~. Dan wil ik ook wel zo''n koelertje

Verwijderd

Als je een vet goede Cooling hebt kan het F graden zijn, die van mij is 127F dat is ongeveer 53C

• BC3 Victim
mijn msi k7t turbo geeft ook 70graden aan

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Mijn K7T-Turbo geeft ook meestal 66 tot 70 graden Celsius aan...

• BC3 Victim
Op zaterdag 05 mei 2001 18:14 schreef jeroen.jansen het volgende:
mijn msi k7t turbo geeft ook 70graden aan
Is dit ilde of stress? 97,5 is Stress.

Verwijderd

die temperaturen zijn normaal maar echter niet gewenst...ik heb em ook en mn systeem bleef stabiel tot 75graden c minimaal. Hoger proberen we maar niet. De temperatuursensors zijn overigens wel goed!

• BC3 Victim
Op zaterdag 05 mei 2001 18:05 schreef CB het volgende:
Kan niet de werkelijke temperatuur zijn anders was je processor al wel doorgebrand
Misschien, maar volgens AMD kunnen hun procesoren tot 95 graden hebben.
Ovigens niet aan te raden denk ik.

• klaaz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-08 07:14

klaaz

it's me!

45 graden C hier op MSI kt7 Turbo Raid (idle)

• Rempage0611
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23-09-2025

Rempage0611

9405 WP @ 2x SMA Sunny Boy

Bij een vriend van me heb ik z`n TB800 103 graden zien worden.. z`n koeler zat er toen scheef op... En die waarde klopte. Dus 103 graden kan nog :) hij startte toen ie de koeler er goed op hadden gezet weer gewoon op, en er was ook nix aan de CPU te zien.

Verwijderd

mijn duron700 heb ik op 7x133 = 933mhz lopen(die gele jumper eraf) met een superorb geeft die MSI-PC-alert3 45 graden aan.

Verwijderd

Zal wel Farhenheid zijn dan. anders is het wel erg link

• aaihetapie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-08 22:12
Ik zou als ik jou die koeler maa is nakijken.

Verwijderd

Nou als je eens de onderkant van de heatsink voelt dan merk je snel genoeg of deze aap er zoveel koelpasta op gedaan heeft dat het 40 graden warmer word, ofdat de core amper contact maakt met de heatsink.

Verwijderd

Waarschijnlijk heb je die tempsensor verbogen toen je, je proc monteerde.
Gewoon even je cooler en proc verwijderen,en weer even goed buigen.
Temp zal zeker halveren.

Suc6.

Verwijderd

Er moet altijd een eenheid bij staan. Als er een F achter staat duidt dat hoogstwaarschijnlijk op Fahrenheit, staat er een C achter dan is het Celsius. Kelvin en Rankine vallen in ieder geval af want dan zouden er ijspegels uit je kast groeien. Reaumur is het al helemaal niet.

Dutchman

• BC3 Victim
Ik heb veel problemen gehad met het flashen van ver 2.5 voor de MSI K7T turbo 6330 Deze starten na het flashen niet meer op. Ik terug naar de winkel daar hebben ze het mobo vervangen en opnieuw geflasht. En je raad het nooit zie starten ook niet meer op. Acheraf bleek het aan mijn symbios scsi kaart te liggen. Deze heeft, als zoweel scsi kaarten een eigen bios.Bij deze dus haal alle kaarten met bios er uit stop desnoods
een oude pci vga kaart in je mobo.

• Servowire
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-08 11:33

Servowire

prutser:~#

Op zaterdag 05 mei 2001 22:52 schreef M_G_ het volgende:
Temp zal zeker halveren.

Suc6.
Dan zou zijn tempratuur toch juist omlaag moeten gaan en niet omhoog

met papier mache kun je alles maken!!

Verwijderd

..hummhh.. blijkbaar was de temp echt, Redlihcs reageert niet meer..

Verwijderd

Op zondag 06 mei 2001 12:25 schreef Hooi het volgende:
..hummhh.. blijkbaar was de temp echt, Redlihcs reageert niet meer..
lol :o

• BC3 Victim
Het is zoals jullie begrijpen de echte temperatuur in graden celcius. Als ik gelijk in de bios duik begint het met een graad of 70. Na belasting komt het uit op 97,5 graden. Volgens mij zit de koeler er goed op. Hij wordt aan de voet ook niet dusdanig heet dat ik het niet kan aanpakken.
Maar dit kan natuurlijk ook betekenen dat de koelen slecht contact maakt.

Mijn broer heeft exact een zelfde systeem en deze wordt max 59 graden C.

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Hmm probeer eens de koeler er op nieuw op te zetten ofzo, of misschien een klein dun laagje koele pasta op de heatstik.

Verwijderd

MAAR 59gr C??? Vind ik nogal veel. Volgens mij klopt dat ding gewoon niet. Trek em voor de zekerheid ff van het moederbord af, om te kijken of er pasta tussen zit, of dat de cooler er scheef opzit. Maar ookal heb je geen coolpasta, dan mag die nog niet ZO warm worden als de cooler er recht opzit.

• Plague
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Wat voor proc.?

• Tupolev
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 00:19
Op zaterdag 05 mei 2001 22:52 schreef M_G_ het volgende:
Temp zal zeker halveren.

Suc6.
Ja of je kijkt gewoon effe de ander kant op als die waarde in beeld komt. Dat zal het probleem vast en zeker wel oplossen. |:(

Engineering

Pagina: 1