[BC3] Fuzzy Logic 3 start niet?

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
IK heb een MSI K7T Turbo (MS-6330) en ik heb Fuzzy gedowned.

Het installeren gaat goed, maar dan wil ik um opstarten.
Ten eerste staat er geen Fuzzy Logic 3 folder in mijn Menu. Alleen in de Startup folder staat Fuzzy Logic 3.
Afijn ik klik erop, en dan krijg ik in beeld "Fuzzy Logic 3 is allready running".
Nou heel mooi. Maar ik heb geen icoontje in mijn startbalk, of programmaatje waarmee ik het zou kunnen opstarten.
Maw. Het is wel geinstalleerd, maar ik kan het niet gebruiken.

Help hoe krijg ik dan ding in mijn beeld.....??????

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

effe in Program files kijken (folder MSI)en daar proberen te starten en evt. een snelkoppeling maken naarje desktop.
anders opnieuw installeren van cd die bij je mobo zit.

• BC3 Victim
Ik heb geprobeerd met die snelkoppeling, hielp niet. En op mijn cd staat ie niet.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Heb je misschien PcAlert draaien?

Ik geloof dat die niet samen kunnen .

• aaihetapie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-08 22:12
Waarom ben je me net voor?

Verwijderd

Omdat jij net iets later was, denk ik

''flauw, he''

• BC3 Victim
Ja ik heb Pc Alert ook draaien, maar volgens MSI moeten ze samen kunnen draaien.

Verwijderd

Nee dat kunnen ze niet (volgens MSI)
PC Alert uit, Fuzzy Logic aan...... opgelost
Pagina: 1