weet iemand of ik mijn intel PII 333MHz pc vlotter kan maken??
en graag zonder dat ik mijn hele pc hoef te vernieuwen
(zie voor details mijn sig)
en graag zonder dat ik mijn hele pc hoef te vernieuwen
(zie voor details mijn sig)
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Die valt te unlocken met pin B21.. is vast wel een topic over te vinden in de search[b]De multiplier daarentegen is WEL locked. Dus alleen fsb-tweaking!
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Fout.de 333 is niet multiplier locked (is nog klamath).
Virussen? Scan ze hier!
Welnee, Deschutes is een P2 met een 100MHz FSB, dus 350 t/m 450 MHz..Op zondag 06 mei 2001 10:37 schreef wildhagen het volgende:
[..]
Fout.
1) Multiplier is wel gelocked
2) Een P2-333 kán geen Klamath zijn, die gaan maar tot de P2-300 (en de Klamath-300 is zeldzaam, de meeste 300''s zijn Deschutes). De P2-333 is altijd een Deschutes.
Ah, tnx, dat wist ik niet. Mijn ouwe P2-333 had iig ook een Deschutes core, en ik heb ook zat 300''s gezien met zo''n Deschutes, dus ik ging ervan uit dat alles >300 Deschutes was.Welnee, Deschutes is een P2 met een 100MHz FSB, dus 350 t/m 450 MHz..
Het is wel zo dat sommige 300''s en 333''s die gemaakt zijn nadat die versie uitkwam een gedownclockte deschutes core hebben...
Virussen? Scan ze hier!
B21 afplakken zorgt ervoor dat je processor herkend word als 100 MHz FSB processor en dat heeft heel weinig met unlocken te maken.Op vrijdag 04 mei 2001 23:23 schreef Snippie het volgende:
[..]
Die valt te unlocken met pin B21.. is vast wel een topic over te vinden in de search