[BC3] num lock ledje-------->*

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik heb sinds kort het probleem dat mijn num lock ledje na shutdown (softwarematig) blijft branden...doe ik dit met de powerknop is alles uit. Ik heb al een search gedaan en zie wel wat postings :) MAAR geen oplossing :(. Nu is mijn vraag hoe komt dit, hoe los ik het op en het belangrijkste kan het kwaad voor mijn voeding of mobo? (TOEVAL) wil nl dat ik net me voeding kon wegtyffe...kapte ermee. Cely 700, bx6 rev. 2.0, laatste bios flash, 128MB, tnt 2 en ik heb toevallig die shutdownpatch van 98 geinstalled----->kan dat het zijn???

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Stekker er uit.

• E-Vix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10-08 09:31

E-Vix

Nu met sneeuw!

Dit is een beveiliging van je computer. Op die manier kun je zien dat er nog stroom op je computer staat. Ieder CE goedgekeurd moederbord moet dit hebben. Het is namelijk een onderdeel van het CE keurmerk.

Het kan dus geen kwaad. Sterker nog. het is met opzet door de makers gedaan om kwaad te voorkomen. (Dat je in je computer gaat lopen wroeten terwijl hij nog aan staat. Kan een leuk kapsel opleveren.)

Uitzetten kan dus niet. Als je je er erg aan stoort, dan moet je de stekker er uit trekken, of iets over je ledje heen leggen zodat je het niet meer kunt zien.

Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25

Verwijderd

Heb ik ook. :(

En ook een topic geopend--> helaas geen oplossing.
Het schijnt bij de ATX te horen...

Ik hoor het graag.

Verwijderd

te laat....

Wat wel helpt is NUMLOCK uitzetten voordat je de pc uitzet.

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12:49

DarkSide

theres no place like ::1

Dan heb ik in 98 een CE gekeurde voeding.
En in windows 2000 niet.
Zelfde pc btw

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

• BC3 Victim
Ja ik heb dat eerder gelezen van dat keurmerk enzo, mar het rare is dat dezelfde mobo in een andere config het niet deed...het ledje laten branden dus....enuhhh in de meeste(lees alle) :) andere configuraties die ik ken brand er geen ledje op het toetsenbord. Hoe ken dat nouh??? }:O

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BitProcessor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-08 23:47
Op vrijdag 04 mei 2001 23:07 schreef E-Vix het volgende:
Dit is een beveiliging van je computer. Op die manier kun je zien dat er nog stroom op je computer staat. Ieder CE goedgekeurd moederbord moet dit hebben. Het is namelijk een onderdeel van het CE keurmerk.

Het kan dus geen kwaad. Sterker nog. het is met opzet door de makers gedaan om kwaad te voorkomen. (Dat je in je computer gaat lopen wroeten terwijl hij nog aan staat. Kan een leuk kapsel opleveren.)

Uitzetten kan dus niet. Als je je er erg aan stoort, dan moet je de stekker er uit trekken, of iets over je ledje heen leggen zodat je het niet meer kunt zien.
Whoeha, mijn mobo is perfect CE, maar numlockledje blijft niet branden hoor... Wat een uitleg :? |:(

"I think there is a world market for maybe five computers" - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943

Verwijderd

ja ik heb dat ook af en toe maar niet elke keer hoor !!

ik leg er altijd een shirt ofzo overheen zodat ik het niet zie

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
ik heb het ook niet.. heb je misschien in de bios bij ''shutdown'' oid iets ingesteld dat het kan veroorzaken?

• BC3 Victim
Reageert er nog iemand op mijn vragen die ik als eerste heb gesteld???? *D

• Predator
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15:25

Predator

Suffers from split brain

Ik heb dat ook hangt van mobo tot mobo af.
Kan zijn door die update van je BIOS dat ie dat nu doet hoor.

Is inderdaad om aan te tonen dat er nog stroom op zit -> standby =)

als het je stoort :)
op numlock duwen voor je afsluit

btw linux zet het wel uit voor ie afsluit

Everybody lies | BFD rocks ! | PC-specs

Verwijderd

Ik heb de topic niet gelezen maar wij hadden het zelfde probleem...

Oplossing nieuwe Modum ... de Trust 56K Communicator was het probleem .. die bleef stroom houden ... ??? nieuwe modum en probleem weg !

• BC3 Victim
in ieder geval bedankt voor alle replyzzzzzz
:)

Verwijderd

heb bij de laatste nieuwe pc hier een logitech cordless desktop gedaan, gewoon helemaal geen lock-ledjes :P

Verwijderd

Op zondag 06 mei 2001 17:08 schreef Belegen_Kaas het volgende:
heb bij de laatste nieuwe pc hier een logitech cordless desktop gedaan, gewoon helemaal geen lock-ledjes :P
Gelukkig niet.
Anders moest je batterijen gaan verwijderen :(
Pagina: 1