De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Het kan dus geen kwaad. Sterker nog. het is met opzet door de makers gedaan om kwaad te voorkomen. (Dat je in je computer gaat lopen wroeten terwijl hij nog aan staat. Kan een leuk kapsel opleveren.)
Uitzetten kan dus niet. Als je je er erg aan stoort, dan moet je de stekker er uit trekken, of iets over je ledje heen leggen zodat je het niet meer kunt zien.
Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25
Verwijderd
En ook een topic geopend--> helaas geen oplossing.
Het schijnt bij de ATX te horen...
Ik hoor het graag.
En in windows 2000 niet.
Zelfde pc btw
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Whoeha, mijn mobo is perfect CE, maar numlockledje blijft niet branden hoor... Wat een uitlegOp vrijdag 04 mei 2001 23:07 schreef E-Vix het volgende:
Dit is een beveiliging van je computer. Op die manier kun je zien dat er nog stroom op je computer staat. Ieder CE goedgekeurd moederbord moet dit hebben. Het is namelijk een onderdeel van het CE keurmerk.
Het kan dus geen kwaad. Sterker nog. het is met opzet door de makers gedaan om kwaad te voorkomen. (Dat je in je computer gaat lopen wroeten terwijl hij nog aan staat. Kan een leuk kapsel opleveren.)
Uitzetten kan dus niet. Als je je er erg aan stoort, dan moet je de stekker er uit trekken, of iets over je ledje heen leggen zodat je het niet meer kunt zien.
"I think there is a world market for maybe five computers" - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943
Verwijderd
ik leg er altijd een shirt ofzo overheen zodat ik het niet zie
Kan zijn door die update van je BIOS dat ie dat nu doet hoor.
Is inderdaad om aan te tonen dat er nog stroom op zit -> standby =)
als het je stoort
op numlock duwen voor je afsluit
btw linux zet het wel uit voor ie afsluit
Verwijderd
Oplossing nieuwe Modum ... de Trust 56K Communicator was het probleem .. die bleef stroom houden ... ??? nieuwe modum en probleem weg !
Verwijderd
Verwijderd
Gelukkig niet.Op zondag 06 mei 2001 17:08 schreef Belegen_Kaas het volgende:
heb bij de laatste nieuwe pc hier een logitech cordless desktop gedaan, gewoon helemaal geen lock-ledjes
Anders moest je batterijen gaan verwijderen