[BC3] Overclocken

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
ik wil myn p3 600 Mhz overclocken maar is dit verstandig??
En zo ja..hoe kan k dit doen zonder de comp van me pa te verneuke???
help gezocht want k wilt heel graag...plz ff duidelyk uitlegge....want anderz weer comp naar de maan..

thnx......

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Mary Wana
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-07 22:43

Mary Wana

keyboard nut

pentiums zijn volgens mij neit zo heel erg zuper overclockbaar, kun je beter AMD nemen

en eeh SEARCH is er neit voor niets hey

XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Check eens de http://overclocking.pagina.nl
Daar kun je een hoop vinden over het overklokken van een pc. Wat je daar nie vind dat weten ze hier wel.
Enne zou eerst maar is uitzoeken wat er in je kast zit en ook niet onmisbaar is het boekje van je MoBo

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• twiekert
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-08 00:07
Op vrijdag 04 mei 2001 21:15 schreef funkflex het volgende:
pentiums zijn volgens mij neit zo heel erg zuper overclockbaar, kun je beter AMD nemen

en eeh SEARCH is er neit voor niets hey
als je nou zelf eens de search had gebruikt dan had je kunnen lezen dat pentiums prima overklokbaar zijn! zie sig.

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-08 12:27

Sick Nick

Drop the top!

Zorg iig voor een goede koeler en ga daarna de Front Side Bus (FSB) in de bios in kleine stapjes verhogen totdat hij niet meer stabiel draait.

Verwijderd

Je kan hem best wel proberen te gaan overclocken.

Hoe?

Faq+search

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Indeedddd.. FAQ en Search...
Deze FAQ of de FAQ overklokken... it''s all the same :)
Pagina: 1