[BC3] -=Asus A7v & T-Bird 1ghz...Leuk als ie het doet-=

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik heb een asus a7vpro 200mhz met een amd t-bird 1ghz gekocht..thuis gekomen er in gezet alle kabels vast gezet zet ik hem aan krijg ik geen beeld :( terug gegaan naar die winkel en daar deed die het wel die gast daar zei dat ik wel moest klooien met de power sw kabel dat die goed moest zitten nou gedaan maar nog nikz andere video kaart ook nikz :(:(

mijn vraag:

wie weet wat ik moet doen ? waar Moet die power SW kabel me videokaart is niet kapot want die heb ik bij iemand anders geprobbeerd

tnx voor de gene die me uit dit probleem helpt :)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• InterCC
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 30-08 11:47
Gebruik ipv van je power sw ff een schroevendraaier en verbind de 2 pinnetjes waar normaal gesproken de power sw overheen zit.

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Op vrijdag 04 mei 2001 20:39 schreef InterCC het volgende:
Gebruik ipv van je power sw ff een schroevendraaier en verbind de 2 pinnetjes waar normaal gesproken de power sw overheen zit.
welke 2 pinnetjes bedoel je ff iets duidelijker, wat moet ik precies met die schroeven draaier doen ??

tnx :z

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen