De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Maar het echte verschil zit hem in de grote, de WBK is en stuk breder dan de FOB. Ze passen beide op een socket370 mobo...
Ik heb zelf de WBK
Millenium Copper weegt 800 gram !
Draagt misschien niet echt bij aan de discussie maar wou het toch ffe kwijt.
Je brengt me helemaal van mijn abrikoos.
Verwijderd
En de fan van de cak38 draait op 7200 rpm de fan van fop38 en wbk38 draaien op 6800 rpmOp vrijdag 04 mei 2001 21:23 schreef kRiTz_C het volgende:
je hebt nog ook de nieuwe cak38 van globalwin een koperen sink met dezelfde delta fan die is volgens mij veel beter ! ff op testen wachten .. hij is ook nog lichter en kleiner maar koelt wel beter vanwege de koper.
Een koperen heatsink, en toch lichter?? Lijkt me sterk, maar ''k hoop het ook.Op vrijdag 04 mei 2001 21:23 schreef kRiTz_C het volgende:
je hebt nog ook de nieuwe cak38 van globalwin een koperen sink met dezelfde delta fan die is volgens mij veel beter ! ff op testen wachten .. hij is ook nog lichter en kleiner maar koelt wel beter vanwege de koper.
Verwijderd
hij is wel kleiner dus denk ook lichterOp vrijdag 04 mei 2001 22:24 schreef WiD het volgende:
[..]
Een koperen heatsink, en toch lichter?? Lijkt me sterk, maar ''k hoop het ook.
Op vrijdag 04 mei 2001 23:02 schreef kRiTz_C het volgende:
[..]
hij is wel kleiner dus denk ook lichter
koper is VEEL ZWAARDER als aluminium! ik denk zo''n 4x zo zwaar! als voordeel voer je met koper de warmte nog sneller af
Verwijderd
hij koelt gemmideld 4 tot 5 graden koeler dan de wbk, is kleiner, past goed.. geen rare fratsen (mocht met de fop nog wel eens gebeuren i.v.m clip).
ga voor de cak!
Betekend dat, dat de cak38 nog meer herrie maakt dan de fop38 die ik heb? Ik hoop dat je tegen het geluid van een opsteigende helicopter kuntOp vrijdag 04 mei 2001 22:21 schreef HitmanWVU het volgende:
[..]
En de fan van de cak38 draait op 7200 rpm de fan van fop38 en wbk38 draaien op 6800 rpm
I see dead pixels...
Verwijderd
klopt wbk heeft grotere sink..Op zaterdag 05 mei 2001 20:43 schreef jotheman het volgende:
ik hep un WBK38 besteld, zal de resultaten nog wel posten, die was (bijna) overal beste getest t.o.v. de FOP38, xal het nog wel zien...
maar de cak is vanaf nu af aan the way to go denk ik..
Verwijderd
hij is goedkoper, stille, koeld bijna even goed.
Dus waarom deze niet zou ik zeggen.
En als het niet genoeg koelt mod je hem gewoon met een converter en een grotere fan