De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Gewoon proberen..Als je een beetje redelijke voeding hebt {Kwalitatief) zou het best gewoon goed kunnen werken en anders kan je alsnog een zwaardere voeding kopen..
zou toch 300 nemen voor evt USB uitbreiding ?
...
Heb je ook een Geforce 1?
All I want is a warm bed, a kind word and unlimited power.
Ik zou ook voor minimaal 300W gaan.....
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
lijkt mij een beetje weinig
waarom geen 300 of hoger
zoveel verschil zit er ook weer niet in prijs
waarom geen 300 of hoger
zoveel verschil zit er ook weer niet in prijs
edit:
TYPO
TYPO
ja er zit ook een Geforce 1 in.
creative annihalator 256 DDR
creative annihalator 256 DDR
Ik ken iemand die een Athlon 1200 heeft en een Geforce 2, met een 250 Watt voeding.
Dus het kan wel, gewoon proberen zou ik zeggen. En anders andere kopen
Dus het kan wel, gewoon proberen zou ik zeggen. En anders andere kopen
Anders 2x voedingen
met papier mache kun je alles maken!!
Verwijderd
ik heb een thunderbird 1200, met ati radeon 64 mb ddr, soundblaster live 5.1, netwrk kaart, realmagicholywood plus, 16x dvd en 16x brandne. En een enlight 250 watt voeding. Hij trekt het gewoon goed.
Pagina: 1