De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Denk je niet dat 40% een beetje erg debiel veel zou zijn?
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
Ik reageer graag op andere debielen, zo ook nu.Op vrijdag 04 mei 2001 14:03 schreef tazzman het volgende:
Denk je niet dat 40% een beetje erg debiel veel zou zijn?
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
heeft iemand een idee wanneer dit heerlijke voorval gaat plaatsvinden?
ze zijn al aan het dalen hoor:):)
een TB 1200 voor minder dan f500 :):)
een TB 1200 voor minder dan f500 :):)
Lezen jullie nooit het nieuws op Tweakers ofzo...Op vrijdag 04 mei 2001 15:05 schreef lange het volgende:
heeft iemand een idee wanneer dit heerlijke voorval gaat plaatsvinden?
.... Ik weet het ook niet
de bovenstaande link had ik idd al eerder gelezen maar toen en nu nog steeds staat er geen datum bij.
Die CPU''s zullen echt niet in 1x 40% omlaag gaan.. de vraag is meer over welke periode wil AMD die prijzen laten zakken.
Ze kunnen het niet maken om die CPU''s in 1x naar beneden te gooien. Je denkt toch niet dat die grote leveranciers de helft van hun CPU''s met verlies zullen gaan verkopen?
Ze kunnen het niet maken om die CPU''s in 1x naar beneden te gooien. Je denkt toch niet dat die grote leveranciers de helft van hun CPU''s met verlies zullen gaan verkopen?
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
Ik noemde jouw toch geen debiel of wel?Op vrijdag 04 mei 2001 14:58 schreef vs880 het volgende:
[..]
Ik reageer graag op andere debielen, zo ook nu.
Verwijderd
Ik zou maar eens rap op je taalgebruik letten!Op vrijdag 04 mei 2001 14:58 schreef vs880 het volgende:
[..]
Ik reageer graag op andere debielen, zo ook nu.
Pagina: 1