De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verder kun je ook de search gebruiken, of gewoon eens wat rond snuffelen op dit forum, om zoeken in het nieuws.
Geen inspiratie
Verwijderd
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
en wat vinden hullie van orb coolers?
En ter verduidelijking, meer voor het oog dan voor koeling geschikt. Werken alleen beter dan andere koelers als de airflow in je kast nul is (Als je je koeler inpakt in IDE kabels oid)
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Mijn Alpha PAL6035MFC + Delta 60MP is wat duurder.. 113,00 bij de OC-shop.
Verwijderd
hijs stiller dat mijn silverado!
als ik nu een nieuwe zou zoeken....
** ps. hoe plak ik hier een foto neer
...hmz... jammer
Verwijderd
Past niet op alle mobos!Op vrijdag 04 mei 2001 14:53 schreef Compu_Assassin het volgende:
Globalwin WBK38, de 60mm fan (ja die Delta) er af en een 80mm fan er op. cooler vastmaken met eizerdraadjes en hopa... superstil, SUPERCOOL
** ps. hoe plak ik hier een foto neer**
Voor plaatsen van foto''s deze moet je ergens op een server zetten (zie FAQ).
Verwijderd
Koelt ie ook even goed:?Op vrijdag 04 mei 2001 14:31 schreef bwe het volgende:
kijk ff bij http://www.gistron.com en zoek naar de smartcooler tot 1,5 ghz....
hijs stiller dat mijn silverado!
als ik nu een nieuwe zou zoeken....
Silverado ruled!>:)
Verwijderd
ik zit te wachten op arctic 2 koelpasta,
maar dan ga ik de 1,6ghz doorbreken met mijn 1,33 tb!
silverado is denk ik een graadje of 8 beter dan die smartcooler, maar die is bijna 150 piek goedkoper!
maar prijs/prestatie is die smartcooler zwaar ok...