De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Je zou ze moeten zien (v nummers) in je device manager.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
De beste test vind ik altijd 3d mark 2001 =)
Maar als je die vantevoren niet gedraaid hebt heb je hier weinig aan =\
In je device manager gedoe moeten ze staan onder systeem aparaten... Ik geloof dat het er 4 zijn die helemaal onderdaan staan.
Maar als je die vantevoren niet gedraaid hebt heb je hier weinig aan =\
In je device manager gedoe moeten ze staan onder systeem aparaten... Ik geloof dat het er 4 zijn die helemaal onderdaan staan.
Die zag ik ook al staan toen ik nog geen Via drivers had geinstalleerd. Win 98 SE ziet zelf al dat het Via is.Op vrijdag 04 mei 2001 11:34 schreef MaSsiE het volgende:
Eerst stond altijd gewoon in ''Software'' ''VIA driver 4in1 drivers vx.x'' staan en nu opeens niet meer.
Is dit bij iemand anders ook zo?