Toon posts:

[BC3] Dual met VP6

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wil ik dus bouwen , geef eens ff de ervaringen met het bordje... wil gaan voor dual Gig

• under-world
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-01-2025

under-world

ooh-la dots

is goed bord.....net als de MSi 694D>>meer opties, minder OC mogelijkheden...

Verwijderd

Perfect bordje heb um zelf ook... draait perfect. Heb er op dit moment een PIII 866 op zitten, deze loopt op 1001 MHz :) denk dat ik binnekort een tweede proc ga halen.

• under-world

under-world

ooh-la dots

precies >>> koop een 866 of 933, die krijg je wel > 1Gz. Een 1 Ghz naar de 1,2 wordt heel moeilijk (waterkoeling etc) en is dus eigenlijk te duur voor zijn kloksnelheid.. Tel daarbij het feit op dat je bus en MEM dan op 133 blijft staan ipv. 150..

(Osama heeft liever een gedeelde bus van 150:9~ ipv 133)

• Scipionyx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Ik denk er ook over om een dual-Gig systeem aan te schaffen. Dus dan kan ik het beste 2 933Žs nemen en dan overklokken? >:)>:)

Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.

• under-world

under-world

ooh-la dots

yep....

• under-world

under-world

ooh-la dots

ik ben al bezig en wil voor zondag alles in huis hebben (kast mem hdd''s (raid0) heb ik al alleen het mobo is een beetje schaars of rete duur|:()

Verwijderd

hier geen problemen pak wel de wk bios

• UTMachine
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:20
Hmmm... lost de wk bios heel veel problemz op?

• Tao
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:42

Tao

DPC DE_KOMETEN

Hi,

Kies een 100 Mhz P3! Die kun je verder overklokken dan een 133Mhz exemplaar.
Heb zelf 2 P3 800 (100 Mhz) stabiel op 992 Mhz lopen.
De 850 is niet zo goed te OC-en. De 700 en 750 wel.

Enige probleem is dat de VP6 (EN de Highpoint controller) mijn Maxtor 27Gb HDD (ATA66) regelmatig niet herkennen bij booten.
Zwaar :( dus. Heb die dus op de gewone IDE-ctrl. staan (en dan nog piept mijn PC regelmatig). Kut dus.

Ook het WK bios flashen vermocht daar niks aan veranderen.

Diablo3

• Freez
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-08 10:13
ik heb die vp6 hier draaien met 2x 866 @ 975 dus met een fsb van 150 mhz... hij is heel goed overclockbaar tot een fsb van 178 mhz max. je hebt dan wel heel goed geheugen nodig.

verder is het een super mobo''tje... zeker kopen als je het er voor over hebt :)

Verwijderd

Topicstarter
ok ik ga ervoor, ga nog even de prijsdaling eind deze maand afwachten, heb voorlopig al een PIII667 gevonden om mee te starten

PIII 100Mhz ? ik zit nog met een oude dual PIII500 dual, en daar valt niks extra uit te halen , tsja die oude katmai was erom bekend niet de gemakkelijkste te zijn in overklokken...

En zijn ze stabiel (dual overgeclocked) ?

Verwijderd

Och ja ik heb dual 1ghz die nog iets sneller loopt. Maar heb geen abit mobo maar die van asus zie signature .. die rules .. vind ik dan
Pagina: 1