Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Oke was dus eigenlijk van plan om een duron 700 met een msi k7t turbo te gaan halen maarja nog nie binnen en ik nie kunnen wachten natuurlijk dus ff gevraagd aan die lui wat ze wel hadden.
En ze hadden nog liggen een QDI MoBo en een 800 duron. Nou kende ik het merk QDI niet :?maar ik toch maar het zaakje meegenomen voor 500,-
FF opnieuw windhoos geinstaleerd en meteen ff een divx film laten draaien. Naar me werk gegaan en nu kom ik net thuis draait die film nog steeds en de CPU temp is 47 graden (wou ik nie helemaal geloven dus ook ff in bios gecheckt en dat klopte ook) hoeveel beter wou je het hebben.:):):):):)
Oftewel die QDI bordjes zijn dus nie zo beroerd want ze draaien stabiel en snel. Ook zit er een functie op waardoor ie supersnel opstart als je de pc aanzet :)(21 sec en windhoos voor me) Conclusie-->> Probeer ook is wat anders als een abit asus of msi
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Proc staat voor 175 gulden in de pricewatch (zonder koeler) dus dat zou betekenen dat ie een 300-325 gulden voor het mamaplankje betaald heeft...zeer netjes zelfs
Geef mij maar een Warsteiner.
En nie geheel onbelangrijk nog steeds geen vastloper :):)
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
totaal F419,-
En ja hoor hij is bijgewerkt.
Enne voor dat Kinetiz MoBo moet je maar is ff op www.qdi.nl kijken
no offence
Verwijderd
North bridge:VIA KT-133
South bridge:VIA VT82C686B
Zegt dit genoeg over die 133mhz FSB?"
(ik heb er niet al te veel verstand van)
Wow die heeft zelfs een isa slot!
"Supports 66/100/133 MHz Synchronous DRAM and VCM SDRAM "
"Bus Speed 200MHz FSB (2x100MHz mainboard FSB)
Overclock up to 266MHz FSB maximally (2x133MHz mainboard FSB) "
ach
http://www.qdi.nl/english/mbkine7b.htm
dat is alles
Ik vin het wel een gaaf ding ja! jammer dat ik deze gekocht heb, want dan hoefde ik niet een pci ISDN adapter te kopen en kon ik mijn oude teles nog gewoon gebruiken
QDI Innovative Technology RecoveryEasy, BIOS-ProtectEasy, ManageEasy, LogoEasy
Wat is dit? LogoEasy? Manage Easy?
ff boekie downloaden hoor
Enne alles werkt nou al een uur of 10 zonder vastlopers en rare dingen (7 uurtjes divx film af laten spelen) en heb de pc nog niet opnieuw geboot dus dat zit volgens mij wel goed.:)
Enne als het perfect werkt waarom dan voor een bekend merk gaan. Oké ik ben erg ongeduldig en zodra ik iets in m''n hoofd heb moet het er ook snel komen.
Dus die qdi bordjes zijn zo slecht nog niet.
een maat van me kende het merk wel en zij dat het zeker geen slechte bordjes waren. (hoorde ik pas nadat ik hem in de pc had zitten)*D
dit vat ik niet helemaal.Chipset VIA Apollo KT-133
North bridge:VIA KT-133
South bridge:VIA VT82C686B
Zegt dit genoeg over die 133mhz FSB?"
(ik heb er niet al te veel verstand van)
Wow die heeft zelfs een isa slot!
"Supports 66/100/133 MHz Synchronous DRAM and VCM SDRAM "
"Bus Speed 200MHz FSB (2x100MHz mainboard FSB)
Overclock up to 266MHz FSB maximally (2x133MHz mainboard FSB) "
dat ding heeft een kt133 chipset en dus geen a. kan dus niet op 133 fsb lopen. of deze tekst klopt niet.
Werkt wel degelijk maar ik ga het nie proberen haha
ik quote ook alleen maar
de url staat erbij!
Das pas waar voor je geld en ik heb nog steeds geen vastloper
Ga liever een DivX maken en laat ondertussen ook
Als je dat nou zometeen doet als je gaat slapen, kun je morgenochtend(middag
[Yeah! Run DMC en Aerosmith op MTV! :):):)]
[Euh, tizz all laahaaat :Z]
Soms, als ik heel stil ben, kan ik de zon horen schijnen
Begin nu namelijk ff een beetje overmoedig te worden en een beetje teveel zelfvertrouwen qua overklokken te krijgen
Soms, als ik heel stil ben, kan ik de zon horen schijnen
mijn athlon doet alles stabiel op 1100mhz, als ie maar onder de 46 graden blijft. dan nog maakt burnmmx een crash.
PV Output - Obdam; SolarEdge SE5K 'Voor korte strings'; 12x350Wp Oost-West 13°; 8x415Wp Zuid 10°; Totaal 7520Wp.
Is er niet 1 of ander proggie waardoor die CPU gewoon ff superzwaar belast word? (een paar uur)
www.tweakfiles.com
ja hot cpu tester die kan paar uur draaien
en belast m ongelooflijk en als die onstabiel is geeft ie dit vaak in t eerste uur al aan
Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!
Draait nog steeds als een trein bij paps en mams. Jeugdsentiment
Enne zal dat proggie ff downen en laten draaien want nog geen vastlopers of rare temperaturen gehad.
en beter van die ISA slot
Was voor mij niet helemaal duidelijk, maar zijn er nou versies zonder onboard sound.. ik haat onboard shit als video/sound ...
dat je onboard scsi ofzo wil, ok, maar video en sound is altijd niet wat je wilt, zeker niet als ''tweaker''.
En mik linux op je bak en laat in een loop van 10x (ofzo) tegelijk X11, linux kernel en Wine compileren, da''s pas stress voor je bak
The problem is in the part of your brain that handles intelligence.
dit ging over die 100/133 fsb.Tekst klopt inderdaad niet
Werkt wel degelijk maar ik ga het nie proberen haha
waarom zou je het niet proberen???
je draait nu 10*100 neem ik aan, probeer dan 7,5*133 ik wil nu wel eens weten of dat werkt.
owja en over dat cpu belasten, van 7 uur divx draaien word ie niet moe nee, maar draai maar eens 24 uur prime, of 24uur 3dmark demo''s, of natuurlijk een koetje, of een alledrie tegelijk.
wat voor cooler heb je eigelijk?
Zal d''r is ff een foto van gaan maken want hij koelt retegoed en is superstil (kassie dicht en een CPU temperatuur van 38 idle en 49 tot nu toe stressed)
Enne mensen ik heb nog steeds geen vastloper of lockup dus alles gaat hier nog naar wens*D (en ik heb nogwel windhoos ME)
Hiep hoi
Kan iemand mij eens zeggen waar je dat edo ram dan in moet stoppen aangezien ik alleen maar 168 pins memory banken kan vinden op de layoutAnd 66MHz EDO DRAM
iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB - iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB - MacBook Air M4 13" 16GB/512GB - AirPods Pro 3 - Watch 5 Space Gray LTE - TV 4K 128GB - TV 4 64GB - Wireless CarPlay
Verwijderd
Overclock up to 266MHz FSB maximally (2x133MHz mainboard FSB)
Geen FSB van 266 dus. Ding kan maximaal 133 mhz fsb aan..maar omdat het een Kt133 chipset is en geen Kt133A, haalt ie nooit 133 mhz, maar hooguit 110 0fzo...
Heb vanmiddag toevallig nog ff gekeken op het mobo toen ik een fannetje erbij aan het plaatsen was want die kast begint dicht een beetje warm te worden (34 graden)
Maarre kan wel op 266 volgens een gozer die ik ken -- Die heeft hetzelfde bordje en heeft hem op 266 lopen niks aan de hand dus.
Enne heb ook een msi bordje gekregen (msi k7t turbo) maar die ga ik d''r lekker niet inzetten want dit loopt perfect zo dus ik ga er nie meer aan zitten kloten (of m''n vriendin moet op vakantie gaan zodat ik s''avonds niks beters te doen heb).
En heb ut vanmiddag ook ff op 133Mhz geprobeerd maar dan gaat m''n interne geheugen stripje van 64 mb moeilijk doen
Enne nog steeds stabiel
Denk dat ik die msi ook maar op ga bouwen en die als netwerkserver ga laten draaien
Verwijderd
Verwijderd
http://www.tweak3d.net/tweak/airflowtweak/Op zaterdag 05 mei 2001 00:13 schreef Reind het volgende:
Weet iemand trouwens een site waar ik precies kan zien hoe je een ideale airflow bereikt in je kast? Ben namelijk nog wat fannetjes tegen gekomen die ik in de kast wil plaatsen i.v.m de zomer die er aan zit te komen en aangezien m''n pc op zolder staat word het daar nogal errug warm met de zon op het raam.
Enne nog steeds stabiel
Denk dat ik die msi ook maar op ga bouwen en die als netwerkserver ga laten draaien
Denk dat ie straks aardig begint te zweten met dat warme weer!!
Fannetjes bij plaatsen dus}:O