vandaag weer eens aan het hobbyen geweest.
mijn vriendin belde op dat de hoofdcomputer was vastgelopen. ik haar in de bios laten kijken temp 62c. ik gelijk wat nieuwe spullen gehaald
K7T turbo raid
Duron 700
MSI Geforce 2MX
2 x 20GB Seagate
Coolermaster copper cooler
eenmaal thuisgekomen
ik de copper koeler op de tb1000@1100 gedaan
temp nu weer 51c idle (11 graden verschil met de spire orb imitatie)
nou nieuw systeem in elkaar geknalt
dus ik de spire orb op de duron gedaan ---> opstarten en temp 60c. niet goed dus
. cooler eraf en al koelprut eraf gehaald. dow corning erop gesmeerd en draait nu op 28c idle
nogal een verschil
zorg dus altijd dat je cooler en je core "schoon" zijn een keertje verversen is ook niet onverstandig
dat de zomer voor de deur staat is al weer aardig te merken en zeker met AMD cpu''s
als het straks weer eens 35c wordt zullen we het wel weer zien met de temp. van onze procs. aangezien de meeste van ons vorige zomer nog geen t-birds hadden die op 1GHz of hoger liepen wordt deze zomer echt een test.
suc6 ermee
mzzls
Bamibal
mijn vriendin belde op dat de hoofdcomputer was vastgelopen. ik haar in de bios laten kijken temp 62c. ik gelijk wat nieuwe spullen gehaald
K7T turbo raid
Duron 700
MSI Geforce 2MX
2 x 20GB Seagate
Coolermaster copper cooler
eenmaal thuisgekomen
ik de copper koeler op de tb1000@1100 gedaan
temp nu weer 51c idle (11 graden verschil met de spire orb imitatie)
nou nieuw systeem in elkaar geknalt
dus ik de spire orb op de duron gedaan ---> opstarten en temp 60c. niet goed dus
nogal een verschil
zorg dus altijd dat je cooler en je core "schoon" zijn een keertje verversen is ook niet onverstandig
dat de zomer voor de deur staat is al weer aardig te merken en zeker met AMD cpu''s
als het straks weer eens 35c wordt zullen we het wel weer zien met de temp. van onze procs. aangezien de meeste van ons vorige zomer nog geen t-birds hadden die op 1GHz of hoger liepen wordt deze zomer echt een test.
suc6 ermee
mzzls
Bamibal
Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.