Never give in, never give in, never, never, never, never-in nothing, great or small, large or petty- never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy
Never give in, never give in, never, never, never, never-in nothing, great or small, large or petty- never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy
Je brengt me helemaal van mijn abrikoos.
Er zijn vele verschillende soorten aansluitingen voor laptop cpu''s.
Ook moet je rekening houden met de hitte die de cpu geeft en hoe die wegkomt.
Het is dus niet zomaar mogelijk om een cpu in een laptop te upgraden.
Eerst goed informeren wat er mogelijk is bij dell.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Deze Mobile Celerons werken op lager voltage zodat ze minder warmte afgeven en zijn voor zover ik weet, niet los verkrijgbaar. Je kunt er geen gewone proc opgooien want probeer maar eens een orb of Fop32 in je laptop te krijgen
Het zit vast wegens de betere waarmtegeleiding en de chip zit lager dus minder ruimte nodig
Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX
iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB - iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB - MacBook Air M4 13" 16GB/512GB - AirPods Pro 3 - Watch 5 Space Gray LTE - TV 4K 128GB - TV 4 64GB - Wireless CarPlay
Verwijderd
Hij heeft een dell , die gebruiken mobille cpu`s die gewoon te vervangen zijn.Op vrijdag 04 mei 2001 22:11 schreef Vidra het volgende:
Dat kan niet, de cpu''s zijn verwerkt in het moederbord, vast gesoldeerd ofzo, want bij reparatie van een CPU wordt het hele moederbord vervangen..
Je zou dus een nbk kunnen kopen die een defect scherm oid heeft en daar de cpu en BIOS van over zetten.
Als je op de dell site kijk en dan handmatig je config maakt kan je gelijk zien wat de max. cpu is die je kan plaatsen. Het kan dus wel. Heb pas nog op een CP 233 een P2 300 geplaatst en werkt nog steeds.
Hunger volgens mij heb je gelijk, ik heb m''n laptop maar eens even opengeschroefd en die zag er wel verwijderbaar uit. Ik zal Dell eens even een mailtje sturen, om te vragen of het überhaupt kan en of zij mij een processor zouden willen verkopen.
enne, ja ik was wel degelijk op de hoogte van het verschil tussen normale Celerons en Mobile Celerons, vandaar ook de vraag