Toon posts:

[BC3] Temp wel goed??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een thunderbird 1,33 gekocht. Er zit een iceberg cooler op maar hij wordt soms wel 59 graden is dit wel goed??

Verwijderd

kan beter, toch.

/mijne doet het op 43C, gestressed.

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:26

Exirion

Gadgetfetisjist

Als ie echt stressed 59C is dan lijkt me dat zeker niet slecht voor een 1.3GHz

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
De mijne is ook stressed 59 ongeveer... maar heb een mooit tipje voor je. Als je nog zo''n grote staande ventilator hebt staan moet je die er voor de gein is opzetten. schilt zo''n 10 tot 13 graden. :) meestal is hij dan stressed 40 graden. 8-)

ps ik bedoel dan een kamer ventilator.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
59 graden is erg veel (tenzij het is in Farenheit :)) Ik heb die 1.2 op 1.33 draaien en hij is stressed op 39 granden met een Super Orb. Je kan voor nog wat meer geld er een peltier element opsetten (maakt veel minder herrie)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

59 graden kan hij wel hebben, gaat er niet van stuk hoor.

• BC3 Victim
die van mij ging pas bij 63 grade over zijn nek :r

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02:06
Peltiers op AMD''s? Waaaat? Dan mag je er een 200W peltier opzetten voordat je echt baat bij zoiets hebt. Stiller is het ook niet, want je krijgt nog meer warmte door zoiets, die je ook weer weg moet voeren. Neem gewoon waterkoeling. Kijk eens op http://www.waterkoeling.nl bijvoorbeeld.

Wat betreft de stress temp van een TB 1,33: 59 graden vind ik nog netjes. Er zijn hier genoeg figuren die hoger komen met een duronneke.

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:26

Exirion

Gadgetfetisjist

Op donderdag 03 mei 2001 13:42 schreef Roman het volgende:
Ik heb die 1.2 op 1.33 draaien en hij is stressed op 39 granden met een Super Orb.
Dat lijkt me echt onmogelijk. Waarschijnlijk meet je mainboard de temp niet goed, of je sensor zit niet goed tegen de CPU aan. Anders kom je zelfs met een 1GHz niet eens onder de 40C, tenzij je misschien een bizar laag voltage gebruikt.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• BC3 Victim
Bij mij zit Asus PC-Probe der constant 13°C naast! :)

• BC3 Victim
Ik heb 8 fans in mijn kast zitten maar ik kom echt niet boven de 40 graden uit. Het koelblok is gewoon koud. Maakt wel een herrie van hier tot Tokio. Je er er niet bij gaan :Z

• Dracul
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11-02 19:55

Dracul

Ooh yeah!

Mijn dondervogel is stressed 67 graden. Lijkt me niet echt gezond, ook omdat ie niet stressed ook al hele hoge temperaturen geeft.
Of het bios van mijn MSI K7T Turbo zit er volkomen naast.

• VTec
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 29-05 10:53
Op donderdag 03 mei 2001 14:03 schreef Exirion het volgende:

[..]

Dat lijkt me echt onmogelijk. Waarschijnlijk meet je mainboard de temp niet goed, of je sensor zit niet goed tegen de CPU aan. Anders kom je zelfs met een 1GHz niet eens onder de 40C, tenzij je misschien een bizar laag voltage gebruikt.
Die van mij varieert nogal (39-45), maar zit vaak ook onder de 40 graden (een Axia 1ghz@1.33ghz) (volgens Motherboard Monitor en een DigitalDoc 5). Uiteraard wel met de nodig koeling :)

Go Through Your Heart Shakra Into Your Cave, And Find Your Power Animal

• BC3 Victim
Hallo,

nou sorry het kan echt heb mijn kast openstaan en een ventilator op staan die net iets kleiner is als mijn kast. en dan wordt hij echt 40 graden. :) Eingenlijk wil ik er een peltier op hebben maar ik weet abosoluut niet de hoe en wat. en ik ben niet zo''n knutselaar.

Verwijderd

ehm, mijn mening:

1. die iceberg koeler en alle orbachtigen zuigen hard!(k heb er ook 2 gehad, coolermasters lopen ze er nog uit, behalve de superorbie dan)
2. haal die kauwgom die onder dat ding zit eraf en smeer dr koelpasta tussen.
3. Koop een FOP of andere goede koeler!

• BC3 Victim
Nog iets trouwens. Is er nou niemand die nou gek wordt van dat gezeur over temparatuur. ik hoor van iedereen dat hij tot 95 graden kan. Als dan 59 is en hij loopt stabiel wordt niet warmer. dan is er toch geen probleem??? Want het is gewoon een feit dat dondervogels wat warmpjes worden.

>:)

• Ortep
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

Je hebt groot gelijk. Stabiel is stabiel. En hij gaat misschien iets minder lang mee bij 59 graden dan bij 49 graden. Maar ja, wat maat het uit of hij 30 of 40 jaar mee gaat

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato

Verwijderd

die van mij loopt soms ook op wel 65 graden, maar dr zit geen grease tussen en k moet nog een FOP binnekrijgen. Hij liep bij mij stabiel tot 75 graden, de rest heb k niet getest..............

• BC3 Victim
Pfff mijn PIII-866@866 zou 103°C stressed moeten zijn volgens de BIOS.. zal ergens wel iets niet goed zitten ofzo ;)
Tyan Tomcat i815e S2060 mobo, dus nog geen MBM ondersteuning...........

Zit trouwens een FOB32-I op >:)

• F.U.B.A.R
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-07 22:15
Op donderdag 03 mei 2001 13:26 schreef Hippi3 het volgende:
De mijne is ook stressed 59 ongeveer... maar heb een mooit tipje voor je. Als je nog zo''n grote staande ventilator hebt staan moet je die er voor de gein is opzetten. schilt zo''n 10 tot 13 graden. :) meestal is hij dan stressed 40 graden. 8-)

ps ik bedoel dan een kamer ventilator.
Lol! Heb je er al eens voor nog meer gein een stofzuiger (zuigend) opgezet? Dat zou nóg meer moeten schelen!

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-08 21:36

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

59 is zeker niet slecht.

AMD processors worden wat warm, maar 59 is geen reden tot paniek.

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Pagina: 1