De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
als je je kooler eropzet en dan die ene vast haakt zonder dat lipje dan kan je je cooler er gewoon recht op zetten... en dan staat die gene met dat lipje schuin en die duw je met een schoevedraaier rustig aan en klik het zit vast!
suc6
suc6
Bla, bla, bla, komkommer is geen sla.
Als jij twee uitsparingen voor een platte schroevendraaier op je clip hebt zitten, zou ik het zo doen. Alhoewel je dan toch nog volgens het eerste principe zult werken. Of je moet met je twee handen tegelijk evenveel druk uitoefen en ik denk dat dat veel gevaarlijker is.Op woensdag 02 mei 2001 22:40 schreef Reind het volgende:
2) of koeler er eest rechtop zetten en dan pas de clips vast gaan maken
Welke cooler heb je eigenlijk?
Als je het heel rustig en geconcentreerd doet, kun je weinig fout doen.
ik heb een iceberg extreme koeler (imitatie chrome orb zeg maar) en het mooie van dat ding is dat die clips zig best wel makkelijk laten buigen. Heb vanmiddag ff gekeken op een oud socket 370 moederbord en daar schijnen ze ook perfect op te passen.
Maar ik dwaal af -->> Ik kan het dus het beste op de eerste manier doen? leek mij ook al want zo ging het ook het makkelijkst vanmiddag op die socket 370 -->> ene kant vast processor recht koeler ff iets druk opzetten zodat ie mooi recht blijft bij het aandrukken en vastklikken die hap.
Oh d''r zit nu trouwens een klein krasje op omdat ik die standaard koelsticker eraf heb gesloopt omdat er gewone koelpasta op moet (maakt toch niet uit zo''n heel klein ondiep krasje op de onderkant van je koelplaatje?)
Maar ik dwaal af -->> Ik kan het dus het beste op de eerste manier doen? leek mij ook al want zo ging het ook het makkelijkst vanmiddag op die socket 370 -->> ene kant vast processor recht koeler ff iets druk opzetten zodat ie mooi recht blijft bij het aandrukken en vastklikken die hap.
Oh d''r zit nu trouwens een klein krasje op omdat ik die standaard koelsticker eraf heb gesloopt omdat er gewone koelpasta op moet (maakt toch niet uit zo''n heel klein ondiep krasje op de onderkant van je koelplaatje?)
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Oke dacht ik al van die kras (thnx anyway)
Enne wel cool dat die lui me ff helpen in die pc zaak en nog is een beetje korting geven als ze spullen ook maar een dag te laat leveren (streepje 128 mb voor 75 lijkt me nie echt veel en hij is nog nieuw ook)
Enne wel cool dat die lui me ff helpen in die pc zaak en nog is een beetje korting geven als ze spullen ook maar een dag te laat leveren (streepje 128 mb voor 75 lijkt me nie echt veel en hij is nog nieuw ook)
Pagina: 1