De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Dit heb ik ook gehad..Op woensdag 02 mei 2001 20:00 schreef firehell het volgende:
Ik heb een epox 8kta3+, Tb 1333Mhz@1500Mhz,256 Sdram, 2Hdd in stripping (raid) Het volgend probleem is als ik win2000 heb geinstalleerd kan ik er hoogstens 2dagen met werken dan krijg ik een blauw scherm bij het starten dat mijn register corrupt is. heb het al 3 keer herinstalleerd en kom hetzelfde tegen. Ik heb dus ook het probleem met mijn hdd in raid als ik mijn pc afleg en dan opstart hij ze niet herkend, dan moet ik in de bios gaan en 3Min wachten en dan vindt hij ze. Heel raar, ik denk dat het met win2000 hetzelfde zal zijn ook de raid. Ik heb gehoord dat dit verlies van je gegevens zijn. Ik heb nu winxp beta 2 momenteel draaid dat goed?? Wat denken jullie.
het prob was dat ik te ver had overklokt...
dus ff naar standaart snelheid, en dan nog es proberen met win2k
Als ik het op de normale snelheid zet wilt hij ook niet starten.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Of komt het van die southbridge 686B!!!