Toon posts:

[BC3] Voltage asus p3b-f

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Kan iemand "confirmen" dat, als ik er een coppermine insteek, dat ik ook lagere voltages kan selecteren dan 2.00 volt? Want nu toont hij alleen 2.00 2.05 2.10 2.15 etc... maar niet lager, en dat is net wat een coppermine nodig heeft toch? Zullen de lagere values dus zichtbaar zijn bij een andere cpu?:? Mobo is dus asus p3b-f!

Verwijderd

Ja ik dacht van wel maar ben ook niet zeker wil he teigenlijk ook wel weten *D

• Initial G
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:38
ja het werkt wel, mits je BIOS 1003 of hoger hebt.
Bovendien kun je het zelf ook instellen op de convertor, als je een goeie hebt.

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:03
Ja, doet ''ie automatisch; mijn P3B-F (rev 1.03.) geeft netjes 1.65V. Overigens kunnen alle verkochte P3B-F''s de Coppermine van de juiste hoeveelheid prik voorzien:)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

• Initial G
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:38
ik had er ook een en kon met''een Abit Slotket3 m''n celeron366A op 1.1V laten lopen, stabiel. :7

het BIOS krijgt van de CPU (+convertor) instructie wat het standaard voltage is, vervolgens geeft ie 5 iets hogere waardes om uit te kiezen.

Verwijderd

Topicstarter
Cooool, dat weten we weer

Thanks guys!

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
bios 1004 en hoger ondersteund coppermine

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Op woensdag 02 mei 2001 18:38 schreef abbadon het volgende:
Ja, doet ''ie automatisch; mijn P3B-F (rev 1.03.) geeft netjes 1.65V. Overigens kunnen alle verkochte P3B-F''s de Coppermine van de juiste hoeveelheid prik voorzien:)
Dat dacht ik niet.
Vanaf Rev 1.03 kan er een Coppermine in, maar daar hebben nog Rev''s vòòr gezeten.
Of Bios 1003 geschikt is weet ik niet, volgens de info op de Asus site heb je 1006 nodig.

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:03
Op donderdag 03 mei 2001 08:56 schreef ebouma het volgende:

[..]

Dat dacht ik niet.
Vanaf Rev 1.03 kan er een Coppermine in, maar daar hebben nog Rev''s vòòr gezeten.
Of Bios 1003 geschikt is weet ik niet, volgens de info op de Asus site heb je 1006 nodig.
Ik zeg ook verkochte P3B-F''s. Die voor de 1.03 zijn nooit verkocht.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Pagina: 1