[BC3] nieuwe plank + cpu

Pagina: 1
Acties:

• Consequator
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 03-08 09:15
nu heb ik een 440bx ding die niet helemaal fris meer is(van 650 op 900 vond ie toch niet helemaal leuk >:)
maar omdat ie nu alleen maar op 650 wil lopen zonder fouten, en 650 toch wat aan de lage kant word wil ik een nieuwe :)
maar wat voor plank is het beste als ik een 1.2/1.3Ghz athlon wil hebben.
met 133mhz fsb natuurlijk EN hij moet natuurlijk goed willen overclocken met agp4x .. aangezien mijn gforce2 dat ook ondersteund dus waarom niet :9~

• smvs
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
agp 4x of 2x maakt dus echt geen fuck uit
maar dat terzijde
ga voor een msi k7turbo . goed dingetje. goeie ervaringen mee.

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
ga voor een msi k7turbo . goed dingetje. goeie ervaringen mee.

daar ben ik het helemaal mee eens. k heb namelijk onlangs zelf ook zo''n ding gekocht.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• smvs
  • Niet online
dat kan, dat je het er niet mee eens bent
mijn ervaring is echter gebaseerd op een aantal turbo borden (en daarvoor tientallen k7tpro 2a borden) en die deden het goed.

Verwijderd

De Abit KT7A, lekker stabiel, goed te overclocken, AGP4x en draait gemakkelijk op een fsb van 133 en hoger.

• smvs
  • Niet online
mijn ervaring is echter gebaseerd op een aantal turbo borden (en daarvoor tientallen k7tpro 2a borden) en die deden het goed.

• BC3 Victim

ik zei dat ik het daar wel hartstikke mee eens was (zie specs below)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• smvs
  • Niet online
oh sorry
ik heb mijn lenzen nog niet in gedaan.

• BC3 Victim
oh sorry
ik heb mijn lenzen nog niet in gedaan.

8-)

• BC3 Victim
ik heb zelf nu een prob ondervonden met mijn msi k7tpro2a, en ik ga nu voor de abit kt7a raid. Lekker stabiel, en makkelijk op 133 fsb te zetten. Of anders de msi k7t turbo, ook prima bordje, maar met iets minder mogelijkheden.

Verwijderd

neem een a7v133,
o zo stabiel en retesnel,
maar dan ben je wel # 107563 in nl...

does gek, neem een gigabyte ofzo

• Consequator
ik zat zelf al te denken aan een kt7a (eventueel raid)
maar wat is er zo speciaal aan dat turbo ?
dat raid is opzich ook wel handig want ik heb nu een promise ata100 (zonder raid) waar 30 en 45gb aanhangt, en 20gb op mijn primaire mb ide (waar ook cd-rom, dvd en brander op zit)
scheelt weer een pci :)

• GarBaGe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 30-08 13:42
Ik zou een DFI AK76-SN nemen met een reepje 256 MB PC2100 DDR.
Gelijk overstappen naar DDR, da''s pas B-)

Anyway, morgen komt mijn DFI, en dan is mijn DDR-bak zo goed als klaar 8-)

Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD

• BC3 Victim
Bij MSI houdt dat in dat hij met een KT133A chip werkt, en dus 133fsb aankan. de andere hebben max fsb100 door KT133 chipset. verder niets.

Verwijderd

Op woensdag 02 mei 2001 16:02 schreef Consequator het volgende:
ik zat zelf al te denken aan een kt7a (eventueel raid)
maar wat is er zo speciaal aan dat turbo ?
dat raid is opzich ook wel handig want ik heb nu een promise ata100 (zonder raid) waar 30 en 45gb aanhangt, en 20gb op mijn primaire mb ide (waar ook cd-rom, dvd en brander op zit)
scheelt weer een pci :)
kost je flink aan opslag als je gaat stripen met een 45, 30 en 20 gb hdd

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 28-08 15:44

Wekkel

De downloadkoning

[b]

does gek, neem een gigabyte ofzo
Of een Jetway of zo :o

• Consequator
Op woensdag 02 mei 2001 16:14 schreef bwe het volgende:

kost je flink aan opslag als je gaat stripen met een 45, 30 en 20 gb hdd
dat raid kan me geen reet schelen, maar die 4 ide dingen wel :)

• BC3 Victim
Ach ja met een jetway blijf je lachen (sorry huilen) en als je echt intensief met je pc (dan bedoel ik door de kamer schoppen) bezig wilt zijn dan moet je echt zo''n bord nemen

tis gewoon amizing mike die jetway borden |:( Heb er ook 1 gehad en altijd gek*t met die krengen en OCén kun je wel vergeten want stabiel lopen ze orgineel nie eens

• F.U.B.A.R
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-07 22:15
Op woensdag 02 mei 2001 23:23 schreef Reind het volgende:
Ach ja met een jetway blijf je lachen (sorry huilen) en als je echt intensief met je pc (dan bedoel ik door de kamer schoppen) bezig wilt zijn dan moet je echt zo''n bord nemen

tis gewoon amizing mike die jetway borden |:( Heb er ook 1 gehad en altijd gek*t met die krengen en OCén kun je wel vergeten want stabiel lopen ze orgineel nie eens
Hahaha!
Ik ken ook nog wat enge bordjes:
* Shuttle
* Powercolor
:r!!!
Blijf ver weg van die dingen!

Ja, Mike, ze zijn echt geweldig.

Verwijderd

nee, een chaintech met via chipset!
ik heb dat hoerebord in de pc van mijn vriendinnetje zitten, al een jaar lang 1e plaats orgineel zwaar gekut...
Pagina: 1