Toon posts:

[BC3] Lastige keuze, wie helpt ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier een TNT2 32mb videokaartje liggen....en ik sta op het punt een nieuw mobo + CPU te kopen. Het mobo ben ik al uit, geen discussie mogelijk:)
Maar nou sta ik voor de keus om een AMD Duron 800mhz + Geforce 2 MX400 64mb te nemen, of een AMD 900 + de videokaart die ik nu heb (TNT2 32mb) en dan later de videokaart te vernieuwen.

Het is wel me bedoeling om er veel spellen op te gaan spelen..

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
ik zou nog even wachten met de aanschaf van een nieuwe videokaart, omdat
1: AMD 900 sneller is dan een Duron 800 en
2: het nogal rommelt in videokaarten-land tegenwoordig. met de kyroII en de GF3 en alle variaties op komst.

ik zou dus lekker wachten. zelf heb ik pas geleden een AMD 900 gekocht, en me ViperII gehouden. tot nog toe draait alles wel goed.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Ik zou gewoon voor die geforce mx gaan. als het puur om games gaat heb je daar meer aan dan aan die 100mhz extra. je zou kunnen wachten, maar als je daar eenmaal aan begint, dan blijf je wachten. iedere paar weken wordt alles wel weer iets goedkoper.

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Hmm, die AMD 900 Mhz, met die tnt2 ruled ook wel hoor. Heb zelf ook nog een tijdje me tnt2 ultra gehad, alles draaide perfect. ''K zou ff w8te met een nieuwe videokaart.
Suc6

• soepkip
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-06 09:59

soepkip

Kratjes kunnen nu ook voorin

ik zou die tnt2 ook nog houden is echt snel genoeg met een tb 900

de enige reden waarom ik hem niet meer heb is omdat ik een kaart met tv-in/out wou hebben

Beste film ooit

• Postman
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-08 20:11
Ik zou zo-ie-zo ff wachten met überhaupt iets te kopen. Over 1 á 2 weken zijn de prijzen van AMD ook hier in ons kikkerlandje gedaald, en dan koop voor de prijs van een 900 een 1000.:9

Of ben ik nu weer niet aan het opletten:?

Verwijderd

Hmm zowieso Žfftjes w8en op prysverlaging van AMD.

Ik heb nu sinds maandje ofzo
Duron 700, TnT 1 (jaja), 256megjes PC133 etc etc.

Steek liever meer geld in je proc & ram op dit moment, want bij mij gaat het bovenstaande ook prima!
Pagina: 1