[BC3] Ondersteunt Asus TX97 MoBO WOl??

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik heb sinds kort twee netwerkaartjes gekocht die WOL ondersteunen. Mijn MoBo van mijn Pentium 3 ondersteunt die funtie. Alleen het Mobo (Asus TX97) van mijn andere computer een Pentium 1 200mhz, kan ik er niet achter komen.
Weet iemand toevallig hoe ik daar achter kan komen. En begin niet dat ik in de handleiding moet kijken want die heb ik niet meer.:'')

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
Haal die dan gewoon van de asus-site af?! |:(

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
Ik ken het probleem ik heb namelijk een P166, met het zelfde MoBo. En ik ben er ook nog niet achter.

• BC3 Victim
Op woensdag 02 mei 2001 13:01 schreef Fire69 het volgende:
Haal die dan gewoon van de asus-site af?! |:(
Als jij een MoBo van 4 jaar oud nog op hun site kan vinden vind ik het knap.;)

• diekstra
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17-12-2025

The Matrix is everywhere, It is all around us, Even now in this very room

• BC3 Victim
Harstikke bedankt mannen!!!!!!!:) (sorry voor mijn snelle oordeel)

Verwijderd

Nog beter; een lijst met alle moederborden en revisies daarvan die Wake-On-Lan ondersteunen:

[url="http://ttp://www.asus.com/products/Techref/Misc/wake-on-lan.html"]ttp://www.asus.com/products/Techref/Misc/wake-on-lan.html[/url]
Pagina: 1